zondag 26 mei 2013

wishful thinking..

Zaterdag 25 mei

Sinds lange tijd hoeft het menneke niet naar voetbal..
We kunnen rustig aan doen..
Ook hoeft Marco niet naar school..
Rustig aan doen is fijn..

Als ik net mijn luikjes open heb voel ik gelijk aan mijn re-borst..
Ja hoor..
helaas..., nog warm en rood zie ik..
Das niet best en dat realiseer ik me dondersgoed.;-(..
Manlief laat ik nog lekker liggen en met zijn drietjes hebben we het heul gezellig!

Ik neuzel wat op de IPAD over ontstekingen..
Ik ben niet de enige waarbij het  gebeurd..
Soms lukt het met anti-biotica, soms ook niet ..
dan moet de TA eruit, tijdje rust en later weer een nieuwe erin..
Dat baart  me zorgen, grote zorgen..
Ik moet bellen..
(van de week ook al een rillig dagje gehad..)
Wat ik op dat moment nog niet wist..

Ralph speelt al buiten, als Moppie beneden komt,
Linde is al lekker aan de tut..
Als ik ga douchen roep ik Marco om te kijken naar mien borst..
tja.. dat was voor hem ook wat schrikken..
Ik vertel welke scenario's er zijn..
AB, ziekenhuis opname, ok...
Niet echt een prettig vooruitzicht..

Bellen moet ik..

Marco en Linde gaan boodschapjes doen..
Ons buitenspeelkind Ralph..is buiten..
Ik heb het rijk voor mezelf..
Hoe pak ik dit aan..

Ik besluit om eerst de afdeling te bellen.
Ik krijg Patricia aan de lijn en ze weet nog precies wie ik was..
Dat maakt het praten een stuk makkelijker...
Ik vertel mijn onzekerheid en vertel dat ik, met paracetamol, 37,9 heb..
Ze verteld dat ze gelijk met de dienstdoende plastisch chrurg gaat bellen en dat die mij dan terugbelt..
Hoe fraai!!

Na 2 minuten word ik gebeld en ik doe mijn  verhaal aan dr Jaireth..
Hij wil me zien..
1500 op de spoed..
Ik zal er zijn..

1500 ben ik op de spoed, borst wordt bekeken en hij zegt dat ik aan de ab moet..
Gelukkig is de apotheek 7 dagen in het ziekenhuis open..
Hoe prettig.
We spreken af dat hij me vandaag opbelt om te kijken of het al wat beter,
maar vooral niet erger gaat..

Nu, 24 uur later, ben ik inmiddels een aantal ab pillen verder..
Ik zou dolgraag willen vertellen dat het beter gaat.
dat kan ik nu helaas niet zeggen..
Mijn verhoging is wel verdwenen..
Borst ziet er misschien iets minder rood uit..
Maar misschien is dat ook wel wishful thinking..
Pijn is ook aanwezig..
Ik merk het met alles..
Rustig aan doen..
Hopelijk werkt de ab..

Net telefonisch contact gehad met dr Jaireth..,
morgen bellen met de poli om verdere afspraken met dr Cristiano te maken ..
ik baal..
vreselijk..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten