maandag 27 mei 2013

Pietsie minder..


Maandag 27 mei 2013

Net mijn luikjes open en ik voel direct..
Het zal toch niet..
Het voelt iets minder vurig..
Ik kijk snel in de spiegel en inderdaad lijkt het wel een pietsie afgenomen..
Ik temp mezelf en heb geen temp meer..
ook geen verhoging..
Gelukkig maar..
Moppie is op tijd weg,  gaat naar Zwolle vandaag.
Ik geniet van heerlijk bakkie koffie waarmee ik bijna elke dag gewekt word.

Eerst maar eens even de kindjes naar school brengen en dan bellen met de poli..
Het is aangenaam buiten en we genieten van het dagelijks terugkerend tripje..
School is Leueuk!!
Zo ervaren de kinders het..
en zo hoort het ook!
Met Ralph spreek ik weer af dat hij zelf naar huis loopt.
Dit keer loopt hij met een buurtvrindje naar huis,
dat spreken ze even snel af..

In de gang kom ik Renda tegen en we lopend kletsend naar huis.
Helaas, geen tijd voor koffie..
Ik moet de poli bellen.
Thuis zet ik een bakkie en bel ik met de poli.
Dr Christiano staat op de ok..
Dr Jaireth heeft een of ander congres.
MWUH?
De assistent laat mij mijn verhaal doen en tikt mee in mijn het dossier..
Ok…
Morgen om 9.00 laten kijken naar de borst..
Als het erger wordt contact opnemen met de poli..

Daar ben ik wel tevreden mee.
Erger is het zeker niet geworden..

Later bel ik met de assistente van de bedrijfsarts,
de afspraak met hem moet verzet worden..
Om half tien kan ik niet garanderen dat ik weer thuis ben..
Beetje vervelende tante geeft een paar onmogelijke tijden door.
Ik moet maar kiezen..
Ok..
morgen om 12.00 telefonische afspraak.

Gezellig met de kinders om me heen..
Zal niet zo’n lang gesprekje worden vrees ik! ;-).

Ik moet er nu nog niet aan denken om aan het werk te gaan..
Met die ontsteking en die pijnscheuten die ik af en toe nog heb..
Maar een opzetje maken kan geen kwaad..
Zal overigens over een tijdje ook wel weer lekker zijn,
even het verzetten van mien zinnen..

Morgen ook de oncoloog bellen..
dat stel ik steeds een beetje uit..
ik moet natuurlijk aan de tamoxifen, een anti-oestrogeen..
regelmatige bijwerkingen..
opvliegers..
overgangsklachten..
En daar zie ik zo tegenop..
Ik ben helemaal niet meer ongesteld geweest na de 1e chemo,
dus misschien valt het allemaal reuze mee..
Morgen dus echt bellen..
K ziekte..
Ik ben er nog bijna elke dag mee bezig..

Maar…
de zon schijnt,
kinders spelen zich een slag in de rondte buiten..
Ik schrijf mijn blog,
moppie is weer naar zijn studievrinden.

Kortom..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten