zondag 26 mei 2013

Jarig!


Vrijdag 24 mei 2013


Wiehaa, Jarig!
Ik heb het gehaald, ik ben 41 geworden.

Ik wordt al lekker vroeg wakker gezongen door manlief en superkinders.
Een heus kaarsje en pracht tekeningen van tante pollewop.
Ralph was zijn tekening vergeten mee te nemen uit school..
Geeft niks hoor moppie..
Ik geniet van de koffie en de gezelligheid op bed.

Gisteren gevuld..
Toen ik mijn sportbh had uitgedaan was er onderaan mijn borst een rode vlek te zien.
Waarschijnlijk van mijn bh, dacht ik..
Even in de gaten houden was het advies..
Vanmorgen was het eigenlijk nog hetzelfde..
Zal toch geen ontsteking worden…

Moppie brengt de kinders naar school en zegt dan naar zijn werk te gaan.
Dag lieverds, fijne dag!

Ik keutel wat, verzorg mijn poezelige voetjes en dan staat Renda voor de deur.
Een aardigheidje, voor de doeken die zij helaas nu draagt, vanwege haar borstkanker..
Superblij is ze er mee..
Ik bedank haar in mijn ochtendjas en op blote kakkies..
Ik vertel haar dat ik jarig ben, en ik wordt gezellig gefeliciteerd!

Ik ga weer lekker verder en dan staat manlief met een proefritjesauto voor de deur.
Prachtig!  roep ik.
Lekker ruim!
Een echte familieauto met ruimte in de kofferbak..
Manlief had liever een leuke Volvo gewild maar die heeft net genoeg ruimte voor 2 ah tassen..
Zie ik ons nog niet gezellig mee op vakantie gaan…

Kom, zegt Marco , gaan we even rijden..
In mijn ochtendjas?
Op mijn poezelige blote voetjes?
Welja joh…
Ok..
We rijden een stukje en het rijdt als een zonnetje..
We zitten in een soort kuipstoelen en bij een bocht houd de stoel me gewoon vast!
Supercool!
Open dak…
lijkt mij niet helemaal nodig..
Maar zit heerlijk!
Mooie bak hoor!
Mag je al bestellen? vraag ik.
Nee, zegt hij, ik heb nog geen inlogcode..
Ok..

Thuis komt Chan met Jayden net aanlopen.
Prachtige roosjes in haar arm.
Er is er 1 jarig, Hoera!
Dat ben ik!
Dikke zoen in mijn ochtendjas en tot vanmiddag!

Ik app met As en zij komt gezellig even op de koffie, hoe gezellig!
Ik spring onder de douche en ben van plan om daarna even een taartje te halen.
Terwijl ik douche gaat de telefoon regelmatig..

Mijn borst blijft rood en glanzend..
Mmmmm

Fris en fruitig trek ik mijn laarzen aan..
Daar is manlief weer..
Ben je daar weer?
Ja, zegt hij
Ik ga thuis werken..
Ik ga weg, zeg ik.
Waar ga je naartoe?
Weg..
Taartje halen..
Oh, zegt hij en haalt 2 taartjes uit zijn auto..
MWUH?
Beetje bijzonder en  mijn voelsprietjes staan aan…
Oh ok..

Dan ga ik even zuigen.
Dat moet ik tenslotte ook nog even doen..

Marco keutelt om me heen en bestookt me met allerlei vragen.
Ik dacht bij mezelf, kerel..
Ga toch werken..
Terwijl ik in de keuken sta zie ik dat de poort open gaat..
Mama, met Ise..
Papa, tante Han, Simoon, Fae
Met bloemen, kratje met eten..
Luid zingend in de tuin..

Wausers!!
Das een verrassing!

Superleuk!
Nu begrijp ik mijn kletsgrage vriend ook!
Ik mocht niet naar buiten kijken met al die voorbijrijdende auto’s!!

Kus Kus, smak smak..
Ik voel me jarig, ik mag niets doen, gewoon lekker genieten van alles..
Afdeling belt ook nog gezellig, hoe leuk!

Ze hebben alles bij zich..
Een heerlijke lunch is er geregeld!
Enig!!

As is inmiddels ook gearriveerd.
We hebben heerlijke uurtjes en heel veel gezelligheid.
Heerlijk de klets erin!
Een heerlijke visrijke lunch met gevulde eitjes en tomaatjes met garnalen, verse broodjes
met een heerlijke zoete toet na!
Jammie!!

Kinders missen al dit lekkers, maar smikkelen er later ook nog van.;-)

Ik wordt verwend, krijg vele blommen..
Chunk met foto van de kindjes, prachtig!
Haargroei shampoo..
Hilarisch!
Mooie plant gekregen voor in de tuin, prachtig..

Ik geniet van de gezelligheid en al het lekkers..
Hoe fijn is familie!
’s middags komen mijn schone ouders en ik heb het even te kwaad..
Ook Bianc en Henk komen nog gezellig langs..

Wat een gezelligheid!!

’s avonds gaan we naar de Gouden wok en gaan heerlijk uit eten!
We zien heul veel verklede mensen die naar de toppers gaan.
Wat een groot carnavalsfeestje is het toch..

We eten sushi en ander lekkers..
Schone ouders , bedankt voor dit gezelligheidje!
We hebben getoast..

Voldaan zitten we ’s avonds uit te buiken op de bank..
En ik vond dat ik wel voldoende in de belangstelling had gestaan afgelopen jaar…

HEERLIJKE DAG GEHAD!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten