donderdag 2 mei 2013

Wind tegen.


Donderdag 2 mei 2013

Goedemorgen!

Vanmorgen naar de plastisch chirurg geweest.
Moppie had al lekker mijn fiets klaargezet en daar ging ik..
Ik had wind tegen..
Niet veel wind, maar ik dacht toch echt dat ik het loodje zou leggen..
Onderweg liepen de traantjes over mijn bruine wangen..
Ik was natuurlijk iets te laat vertrokken en ik had maar liefst 7 minuten om naar het ziekenhuis te gaan.
Onderweg kon ik natuurlijk niet gaan lopen omdat daar geen tijd voor was..
Maar ik heb het overleeft..
Fiets geparkeerd en naar de afdeling gelopen.
Ik kwam nog even gezellig Willem Ernst tegen die me vroeg om even een kopje koffie te drinken..
Daar heb ik nu even geen tijd voor, na mijn polibezoekje kom ik wel even langs hoor!

Wachtend en een beetje op adem komend drink ik een fles water weg..
Pfff, ja hoor…
na een paar minuten ben ik er weer een beetje..
Ik word geroepen en mag plaatsnemen in een kamertje..
Ik check even mijn make-up..
Ik zie er prima uit!
Dr Jaraith checkt de wond en zijn lieftallige assistente wordt gevraagd om de hechtingen te verwijderen.
Ik vraag of er niets aan het hoopje vocht dat zich naast mijn rechterborst heeft verzameld gedaan moet worden..
Nee hoor, zegt hij..
Of het nu vocht van de tissue expander is of wondvocht..
Het maakt hem niet uit, uiteindelijk is het allemaal vulling…
Verbaasd beaam ik dat..
Ok, 
jij bent de expert!

Hechtingen zijn er zo uit.
Huid is nog wat gevoelloos..
Hoort erbij, wordt er verteld..
Verder plakt het enorm..
Mag je thuis verwijderen met terpentine.
HUH?
Ja, dat is het enige wat werkt..
Ik bedenk dat daar,
In 2013,
toch eens iets huidvriendelijkers voor ontdekt mag gaan worden..

Afspraak voor volgende week meegekregen,
dan gaat er gevuld worden!
De assistente geeft me nog een compliment dat ik prachtig ben met mijn korte haartjes.
Toch zet ik nog even mijn doek op..
In en rondom mijn huis gaat het prima hoor..

Mijn ouders komen zo gezellig even het huis een beurtje geven.
Kinders logeren en hebben pret!

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten