vrijdag 26 april 2013

Thuis


Vrijdag 26 april 2013

Slapen in mijn eigen bed..
Wat een feest!
Ik ben wel heel wat minuutjes bezig om het  “juiste” slaapstandje te vinden..
Maar met 2 voedingskussens, 1 onder mijn been en 1 onder mijn arm..
slaap ik voor  1,5 uur als een roosje!
Kwart over 1 loop ik weer naar beneden..

Tjemig..
dat zal me een lange nacht worden, bedenk ik me..
Toch ga ik niet naar beneden.
Ik vlei weer neer op ons bed en duik de andere kant op..
Het is niet niks, al die vreemde pijntjes..
Opeens is het 5 uur..
WIEHAA!!!

Ik hoor de vogels..
Daar hoor je in het ziekenhuis natuurlijk helemaal niks van..
Auto’s vertrekken, heerlijke geluidjes..

Kinders zijn naar school,
Marco is boodschappen doen,
tante Han maakt de vissenkom schoon..
Heerlijk om weer thuis te zijn..
We kletsen, lachen, lezen de krant en kijken naar Willem Alex en Max.

Ik douche uitgebreid en ga naar de kapper.. ;-)
Mensen mensen, wat een haargroei heb ik..

Ik zie dat ik toch al aardig wat vocht in mijn rechterborst heb..
Dat is natuurlijk ook niet zo gek..
Drain is uit en dat vocht moet natuurlijk even zijn weg zien te vinden..
Even in de gaten houden..
Ik mag gelukkig altijd bellen als ik de boel niet vertrouw..

Verder een keuteldag..
Ik merk dat ik goed paracetamollen in moet nemen, anders heb ik echt heul veel pijn..
Niks doen gaat me tot nu toe goed af..
Wat wil je ook,
tante Han regelt de boel uitstekend!

Kinders hebben ‘’saaie’’ koningsspelen gehad..
Met meer dan 5000 kinderen in een grote hal met een podiumpje,
Jess r en Bobbie en Ernst en dat was het..
Ontbijt zittend op de grond..
Beetje dansen en kletsen..
Jammer, de kinders en wij hadden  een spetterend sportgebeuren verwacht..
Behalve het busreisje viel het helaas tegen..

Gelukkig mochten ze vanmiddag film kijken op school..
Dat maakte het een beetje goed..,  vertelde Linde.

Ralph heeft lekker bij Senja gespeeld en kwam goedgestemd thuis..
Hij vertelde de hele ochtend met Valerie gespeeld en gekletst te hebben..
Eigenlijk mocht het niet, hoo mam, maar ze kwam steeds naar me toe!
Ik moet er een beetje om lachen..

We eten heerlijk biefstuk met champignons en uitjes.
De sfeer is hier goed.
Ik ga genieten van de buis..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten