maandag 6 mei 2013

Voila!


Maandag 6 mei 2013

Heerlijke dagen achter de rug.
Kinders  genieten van de buurtvrinden en de zon.
Ik heb geen rem..
Elke zonnestraal pak ik, met als gevolg enorme zonnenuitslag..
Ondanks dat we gezellig in de factor 30 zitten..
Ik neem de pukkels voor lief..

Wat een heerlijk weer hebben we deze meivakantie!!
Dat is ons gegund!

Vorige week lekker uit eten geweest met mijn vriendje.
Dat was de laatste keer dat ik mijn pruik op had.
Ik ben er zo klaar mee!!
Vorige week waren de kinders lekker uit logeren en ben ik naar het dorp geweest..
Ik had wel mijn doek op..
Ondanks dat ik nu een beetje haar heb..
Ik was er zelf nog niet helemaal voor..

Zaterdag hadden we de verjaardag van Melanie,
Dan zouden we Linde gezellig weer mee naar huis nemen.
Beetje gel in mijn haar en voila..
Daar gingen ik, stoer..
Ralph moet er nog een beetje aan wennen..
Je gaat toch niet met je kale kop naar buiten?
Ik wel, zeg ik.., en trouwens..
Ik ben niet meer kaal!!
Maar iedereen kijkt naar je..
Maakt mij niet uit, zeg ik
Of ik nu een doek op heb of een beetje haar heb, ze kijken toch wel naar me..
Dat beaamde hij..
Dan moet je het zelf maar weten.
Dank je schat..
Hele gezellige verjaardag gehad,
Maar  toen het frisser werd, miste ik toch wel mijn doek..;-)
tja, toch nog best fris..
In de avond kreeg ik een appje dat Jolan me mooi  vond!
Zo is dat, ik ben ook mooi!
Ook al heb ik nog maar een beetje haar!


Vandaag lekker dagje de hort op geweest met de kinders..
Niet naar het strand of naar het bos, we gingen op schoenenjacht!
Lara verklaarde me voor niet goed..
Haha,
Tja, soms moet het even..
Ook naar de bieb geweest.
In de middag waren we alweer terug..
Birkies, sandalen, gympen..
Alles weer in de pocket..
Kinders sjouwden zich een breuk..
Sommige mensen keken..
Mevrouw met weinig haar en met 2 kinders laat haar kinderen alles sjouwen..;-)

Want dat mag natuurlijk nog niet, zwaar tillen..
Kinderen vinden het prima en accepteren het zonder mokken..

We trakteren onszelf op een hotdog en genieten in de zon..

Moppie heeft vanmorgen om 6.15 een rondje gejogt..
Hij voelde zich de rust zelve vandaag..
Zo relaxt heeft hij zich in geen jaren gevoeld, vertelde hij net tijdens een snelle pasta hap,
net voordat de mannen naar de voetbal gingen..

Ik knip de violen, bewater de plantjes…. die er prachtig uit zien.
Linde oefent haar woordjes voor haar dyslexie,
we genieten van de rust..

Woensdag start de vulling..
Ik ben benieuwd of dat ook zo pijnlijk zal zijn..
Maar ach, ik ben een bikkel..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten