woensdag 8 mei 2013

Vullen


Woensdag 8 mei 2013

Gezellig met logeetje Anouk kijken de kinders de schippers van de kameleon.
Berespannende film!
Popcorn erbij en je hebt een heel gezellige avond!

De bedden liggen al klaar dus dat wordt straks lekker slapen.
Wat een topvakantie!
Supergoed weer, het lijkt wel of er in ons buurtje niemand op vakantie is!

Gisteren heerlijk een paar uurtjes op het strand geweest.
As had aangeboden om ons een slinger naar het strand te geven..
Hoeven we niet zo erg met de tassen de zeulen en het scheelt ook in de portemonnee!
Superlief!

Op het strand was Laar al gearriveerd met zus en moeder.
Lekker gezellig gekletst.
De kinders waren heerlijk in bikini en zwembroek.
Het was superwarm en ik stikte de moord achter het glas..
Gelukkig kwam er een plekje in de wind vrij en met al onze zooi verhuisde we naar een beetje koeler plekje.

Ralph en Sem waren druk aan het scheppen en de meisjes vermaakte zich ook in en rondom het water.
Regelmatig liepen we even naar het water om af te koelen.
Eerst Robin nog even gedag gezegd.
Dikke kus voor Iertje en we hebben genoten!
Na vieren betrok de lucht en zijn we op ons gemak richting winkelstraatje gelopen.
As was binnen een poep en een scheet bij ons en we hebben voor de deur nog even bijgekletst.
Bedankt kanjer!

Vanmorgen op tijd op want er moet gevuld gaan worden.
Om 8.20 werden we in Heemstede verwacht..
We waren keurig op tijd!
We werden ook op tijd geholpen.
Ik wordt gevuld door de arts zelf.
Hoe netjes!
Gisterenavond even gesnuffeld op forums om even in te lezen of het pijnlijk zal zijn..
Veel horrorverhalen gelezen maar het viel mij 100% mee.
Met een magneetje zoekt hij het membraampje..
Gelukkig was hij snel gevonden.
Er komt een spuit van 50cc met een lange naald tevoorschijn..
Even schrik ik..
Echter…
Ik heb werkelijk helemaal geen gevoel in mijn borst..
Alle zenuwen zijn doorgesneden..
Volgende keer maar eens vragen of dat nog terugkomt of dat het een dooie boel blijft!
Er wordt 40cc ingespoten.
Ik heb nu cupje aa..
Het ziet er zelfs al echt uit.
Het bloed een heel klein beetje.
Met 5 minuten sta ik samen met de kinders weer buiten.
Ik heb de kinders maar niet mee de behandelkamer  ingenomen.
Achteraf maar goed ook..
Het was een beste spuit en naald..
Zouden ze misschien zelfs wel een beetje eng kunnen vinden.

Ik heb nergens last van..
Het voelt als een lichte spierpijn.
Ik heb geen paracetamol nodig.

We hebben een heerlijke dag.
Tussen de buien door wordt er druk gespeeld, gestoeid en vooral veel gelachen.

 Ralph gaat met Max en zijn moeder gezellig naar het dorp, Linde luncht bij Anouk..
Ik pluis de krant uit en verbaas me over mw Paay,
ik griezel bij het lezen van het verhaal van de broers met hun gepikte kinderen.

Ik bel wat in de rondte en ik strijk wat weg..
Gaat prima!

Steken zijn gelukkig verdwenen en mijn wond geneest goed.
Toch blijf ik wat vocht rechts houden.
Dr Cristiano is er niet van onder de indruk..
Ralph noemt het liefkozend mijn 3e borst..;-)

Volgende week donderdag mag ik weer, ik kan niet wachten..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten