maandag 20 mei 2013

Genant..


Maandag 20 mei 2013

Ik zit al een tijdje voor me uit te staren..
Wat zal ik nu eens gaan tikken..
Op zich natuurlijk een prima teken! ;-)
Betekent ook dat ik niet meer continue bezig ben met het ziek zijn..
Mensen kriebel..
Wat een pijnlijke toestand is het geweest..
Het gevoel van de Dirk van de Broek tassen  is ook minder..
Het blijft nog een gevoelloze toestand, maar het is niet meer zo dat ik er bij elke beweging mee geconfronteerd wordt..
Het lijkt of ze wat meer van mij zijn..
Het leek of ze van de buurvrouw waren.
Bijzonder mal gevoel..

Van de week weer gevuld, 50 cc erbij..
50 tijdens ok, 40 plus 50= 140 cc zit er nu in.
Ik kan nu zeggen dat ik een klein cupje a heb!
Het vullen is echt een eitje..
Dr Christiano doet het weer zelf..
Ik merk dat het echt spierballenwerk is voor hem..
Dat vraag ik ook op die manier aan hem.
Hij beaamt het..
Dit keer een heel klein gespannen gevoeletje wat na een dag weggetrokken is..
Donderdag mag ik weer.
Hopelijk is het dan wat rustiger in het ziekenhuis en wordt ik op tijd geholpen..
Ik moest nu echt 3 kwartier wachten.
Niet heul erg, en gelukkig is er WIFI..
Maar toch..

Carool was al gezellig gearriveerd en Mandy had de kinders gezellig uit school gehaald.
Ik  heb er lekker de klets in en de uurtjes vliegen voorbij.

Ralph eet al om half vijf want het menneke heeft sinds deze week 3 keer trainen.
Ze zijn bezig om teams voor volgend seizoen te maken.
Hij geniet van de zalm, garnaaltjes en de spinazie..
Ralph gaat met Fangio naar de voetbal..
Hoe fijn..
Gelukkig heeft hij een waterdichte sportjas..
Inmiddels is de moesson gearriveerd in Hoofddorp.

Meisjes spelen ook gezellig buiten in de regen..
Waar je zin in hebt..

Moppie gaat gelijk  vanuit zijn werk naar school..
Financieel management is een behoorlijke kluivert..
Manlief is er ernstig druk mee..

Gisteren was ik gezellig met Linde aan het catannen..
Snapt madame uitstekend en ik heb ook echt dik verloren..
Moppie komt even koffie halen en hij zegt dat ik mijn borst even goed moet doen..
Hing bijna onder mijn kin..
Genant..

Gelukkig gebeurde het niet op de verjaardag die we ‘s avonds hadden..;-)

Linde, ik en Jayden  hadden lekker in de tuin gewerkt en ik had dus veel bewogen..
Ik droeg na de operatie van die sporthempjes..
Maar als je dus veel beweegt verschuiven ze..
Dat wist ik natuurlijk wel.
Regelmatig doe ik ook een check…

Maar vanmorgen toch maar even mijn sportbeha geprobeerd..
Uitstekend!
Nu kunnen de vullingen er ook niet uit floepen of gaan verschuiven..
Na de operatie had ik het 1 keer geprobeerd,
maar dat voelde toen echt nog niet ok..
Zo zie je maar..

Vanmiddag gaan we gezellig naar tante Han..
Haar huisje is van binnen geschilderd en dat moeten we natuurlijk vieren!!

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten