dinsdag 28 mei 2013

beetje opgelucht

Dinsdag 28 mei 2013

Fris en fruitig meld ik mij wederom op de poli.
De polidames herkennen me inmiddels.
Er  wordt gevraagd of ik wil wachten in de onderzoekskamer..
Ik loop wat rond op de kamer.
Zo ruim is hij..
Ik bekijk mijn borst weer, hij ziet er wel iets minder vurig uit..
Hij is niet warm..

Even later komt de baas binnen..
Samen met zijn vriendelijke glimlach..
Vertel..
Ik vertel en hij bekiekt de boel..
Hij is niet bijzonder onder de indruk..
Mijn beren op de weg worden even weggeveegd..

Ik heb lichtelijk moeite om het een plekje te geven..
Er is toch duidelijk iets te zien..
Hij denkt dat het irritatie van de expander is..
Mwah..
Dat denk ik niet, maar ik ben patient..

Hij verteld ook,
dat mochten er bacteriën zitten,
ze niet weg zullen gaan met een kuur..
Natuurlijk wel afmaken…

Hij gelooft  niet dat je na 5 weken nog een ontsteking kan krijgen,
dat verwacht je na een weekje..
Niet na zo’n lange periode..

Maar ik had toch koorts/verhoging?
Ja..
Ik had geen blaasontsteking of last van hoest of überhaupt van iets..
Hij denkt niet dat er een ontsteking zit..
Oké…

Nou, daar ga ik dan maar weer..
Tot donderdag..
Dan wordt er definitief besloten of hij ze wel of niet gaan vullen..

Ik een beetje opgelucht, moppie ook en de rest die ik app ook..

Ik ben nog even langs de onco gelopen.
Afspraak oncoloog is geregeld.
Dinsdag 4 juni 11.30

Ook word er wederom een verzoek van mij uit ingewilligd om mijn gen te laten onderzoeken..
Beetje druk, werd me verteld..
Ik krijg een uitnodiging thuis gestuurd of ik word gebeld…
We zullen zien..

Ik klets nog even met Pien, altijd even vriendelijk..

Thuis bel ik even met mijn vader.

Ralph komt zelf thuis..
Hoe stoer..
Rood hoofd want ze hebben lekker buiten gegymd.
Ik heb even niet gerend hoor,  mama.
Prima schat, dat begrijp ik.

Ik dek de tafel en we wachten op Linde.

Om iets over twaalven wordt ik gebeld door Ruud.
We kletsen over de hele periode.
We maken een afspraak voor dinsdag 9.30.
Gaan we een opzetje maken om te gaan re-integreren..
Dat klinkt toch al bijna beter, toch!

Ik geniet de rest van de dag van de zonnestralen, mijn fiets en de kinders..

Jammer dat het maar voor zo kort is…


Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten