vrijdag 31 mei 2013

Bruisende Cruquius

Vrijdag 31 mei 2013

Prachtige dag was het vandaag!
Als ik niet ziek was geworden waren we vandaag getrouwd.
Toch wel wat wrang..

Maarrr we hebben bijzonder gezellig geluncht.
Toch even aandacht aan gegeven!

Gisteren was ik heerlijk met mezelf de hort de op.
Lekker gestruind door het altijd zo bruisende Cruquius..
Ik was er al een hele tijd niet geweest en heb genoten van de Jysk tot de Trendhopper.
Onderweg een appeltje gegeten op een bankje.
Want gezelligheid heb ik daar niet gevonden.
Toen ik op mijn klokje keek zag ik dat het al later was dan gedacht..
Gelukkig lag mijn pas in mijn auto.
Kon ik gelijk door naar het ziekenhuis.

Net op tijd..
Dag mw H!
Haha, she knows my name.

Ik mag plaatsnemen in de ruime kamer.
De poli-dame vraagt hoe het gaat..
Ik zeg dat het zeker beter gaat.
Oh gelukkig, zegt ze..

Ik wacht heel even en dan komt mijn aardige dokter het hoekje om.
Via een enorme spiegel kijk je zo de kamer in.
Er valt me op dat er geen spuiten klaarliggen..

De dokter vind ook dat het minder rood is.
Ik wordt bevoeld en nogmaals bevoeld.
Hij vind dat er geen gevoelsverschil in zit. (qua warmte).

Even niet vullen deze week.
De borst nog even wat rust gunnen..
Begrijp ik volledig.
Ook als hij besloten had om wel te vullen had ik het prima gevonden.
Hij is de baas, ik de nederige patiƫnt.. ;-)

Volgende week donderdag ga ik weer.
Mijn ab kuur is bijna afgelopen..

Morgen lekker naar een toernooi in Cas,
Kan Ralph lekker de sterren van de wereld spelen!
er zullen denk ik best wat fans komen kijken! ;-)

Ik hoorde net dat het 12 graden wordt..
Raar landje, qua weer, hebben we toch..

oh ja, ik heb een hele leuke foto op Facebook gezet en ik was me daar toch populair!
ik zal hem hier ook plaatsen.
Ik heb weer haar, en het is helemaal niet raar..



Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten