donderdag 25 april 2013

Kom op aarde moment


Donderdag 25 april 2013

Het verwijderen van de drains was een eitje..
Heb ik me daar nou zo druk om gemaakt..
Ik heb het maar een klein beetje gevoeld..
Helaas was mijn theorie onjuist..
Ik voel nog steeds in mijn linkerborst  wat pijn..
Wat soms wat scheuterig is..
Kwam helaas dus niet door de drains.. 

Voor het eerst in mijn leven heb ik in het ziekenhuis gelegen,
en dus ook achter de schermen mogen kijken..

De eerste dagen was het noodzaak,
de dagen die volgde was het natuurlijk ook nodig,
maar in mijn ogen alleen maar voor de drains..
Ik had ook naar huis gemogen met drains..
Ik zag dat echter zelf niet zitten..
Beetje dubbel dus..
Thuis ga je toch meer doen dan nodig voor je is..
het was voor mezelf ook wel een beetje, kom op aarde moment..

Collega’s van de afdeling zijn een goed lopende machine,
af en toe beredruk en weinig tijd, af en toe ruim de tijd..
’s nachts was het meestal rustig..
Gelukkig maar..
Toch heb ik elke nacht oordopjes ingehad..
Als ik nu zo terugkijk bedenk ik me dat ik heel wat korte nachtjes gehad heb..

Moppie had een lekker taartje voor de collega’s gekocht.
Bedankt!!   
lekker naar huis.

Heerlijk, weer thuis..

Op het voorraam hangt een groot kunstwerk.
Welkom thuis mama!
Ik werd er helemaal stil van..

Guttemegut..
Wat een grote woonkamer!
En alles zo lekker fris..
Allemaal bossen bloemen gekregen en een heerlijk verwenpakket!
Bedankt lieve mensen!

Het ruikt heerlijk in huis..

Kinders waren heel erg blij dat ik er weer was..
Ik heb lekker mijn doek af omdat het hartstikke lekker warm is..
Kan eigenlijk al best..
Zeker rondom mijn huis..

Iedereen zit aan mijn bolletje, zo lekker zacht!
Als Ralph langs loopt krijg ik een aai,
als Linde langsloopt weer een aai,
Tante Han en moppie aaien er ook op los..
In het begin heb ik er even moeite mee, maar al snel went het..
Groeit vast harder met al dat geaai..

Ik open de deur en daar staat Anouk, of Linde er is.
Toevallig net naar Idil zeg ik..
’s avonds krijg ik een watts appje,
 Anouk vond het toch zo fijn dat mijn haar weer aan het groeien is..
Och grietje toch..
Wat zal er ook allemaal in jouw koppie omgaan..


Ik geniet van de tuin met zijn mooie violen..
Ik geniet eigenlijk van alles..


It’s good too be home!!

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten