woensdag 24 april 2013

Hoogtepunt

Woensdag 24 april 2013
Ik ben niet blij.. Ik heb net, meer dan een half uur lopen tikken, ben ik gewoon alles kwijt.. En ik heb nog wel zo'n gezellige dag gehad met allemaal leuke lieve mensen die op bezoek kwamen.. Bij iedereen had ik een gezellig verhaaltje.. Tsja.. Bijzonder vervelend, ik kan hem met geen mogelijkheid meer vinden.. Dan maar een hele kleine samenvatting op mijn laatste avond in het Spaarne!

Morgen mag ik naar huis, dat is zeker.. Goede afspraken gemaakt voor, wat als..
Maandag terug naar de plastisch chirurg, om half 10.. Ik ben benieuwd of ze al gaan vullen, zal nog wel niet..
Vanavond even heerlijk gedoucht.. Daar knap je ook zo van op..
Vanmiddag is Petri geweest, er was minder dan 10% van de oude tumor in het borstweefsel te vinden. In mijn linkerborst was helemaal niks gevonden.. Hoera! Ook werd ik aangenaam verrast met een paar zachte vullingen.. Meerdere maatjes had ze mee, maar er kan er maar 1 de winnaar zijn.. Ze zitten lekker zacht en zijn qua maat precies goed! Zo, kan ik met plezier morgen mijn jurkje aan!
Morgen nog even de drains eruit en dan heerlijk naar huis... Altijd vertrekken op het hoogtepunt!

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten