dinsdag 23 april 2013

De tandenfee

Dinsdag 23 april 2013
Ik ben er nog. De drains lopen nog een beetje teveel. Als de drains nou morgen niet meer dan 60cc gelopen hebben dan mogen ze eruit. Dan mag ik douchen en dan mag ik naar huis! Joepie!

Sinds gisteravond gebruik ik geen verdovende middelen meer. Ik vraag wel veel van mezelf. Ik heb af en toe nog hevige pijnscheuten. Aan het eind van de ochtend toch maar een drankje gevraagd. Ik mag toch niet naar huis.  Aangenaam ga ik de middag in. Bianc komt nog even gezellig buurten.

's Middags komen de kindjes en tante Han gezellig langs en ook mijn schone ouders met Fiona brengen een bezoekje. Heerlijk... even wat afleiding. Ik was me zowaar net aan het vervelen! Ralph mist een hoektand en ik zie het gelijk! De tandenfee is vertrokken naar feeƫnland.. Marco heeft het grote geheim verteld. Ralph was helemaal in zijn nopjes toen hij het grote geheim aan me vertelde. Ik vroeg waar de tandjes dan bewaard worden. Nou gewoon... In jou kast. Dat klopt inderdaad. Ik ben benieuwd hoe lang we dat andere grote geheim nog vol zullen houden. Linde was ook 8+ toen we het haar vertelde. We Will see...

Ik heb mijn zen weer terug. Ik loop lekker een tijdje op de gang en dr Cristiano loopt nog een keertje langs. Echt geen vragen? Nee, echt niet. Lekker op tijd komen de keukenmeisjes langs. Ik eet schorseneer en eet dat voor het eerst in mijn leven. Wauwsers! Ook heb daar wat andere lekkere hapjes bij. Goed eten in het Spaarne! Ik surf wat op het internet, kijk naar beha's met een voorsluiting. En hoop dat ik morgen naar huis mag. We Will see...
Marco komt als het goed is straks ook nog even een kus brengen. Het is een latertje voor hem. Gelukkig hebben we tante Han, die met heul veel liefde de honneurs waarneemt! Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten