maandag 4 maart 2013

Beslissing


Maandag 4 maart 2013

Hoera!!!
As, is 41 geworden!!
Van harte lief vriendinnetje van me..

Heerlijke dagen gehad in Belgenland..
Wat een boel sneeuw lag er nog..
We hadden een heerlijk ruim huis.


Het was even zoeken toen we in het dorpje kwamen.

We waren met zijn achttienen en we hadden meer dan genoeg bedden..
Meiden bij elkaar en de jongens ook..
Mijn schone ouders hadden een eigen penthouse met superdouche..

Moppie en ik hadden een bijzonder ruime kamer.
Van de eenpersoonsbedden hadden we 2 boxsprings gemaakt..
We hebben met oordopjes heerlijk geslapen..

We sliepen namelijk aan de babykant..
Gelukkig hadden we de oordopjes  mee..
Geen vakantie meer zonder oordoppen!

We hebben veel gekletst, veel gelachen en heul veel gegeten!
Wat is het toch leuk om met zo’n gezellig koppel weg te zijn..
Kinders waren veel buiten om op de ruime trampo te spelen..
Ralph heeft zijn lange rugspier verrekt.. ;-)


Ook waren er geitjes en paarden.

Vanavond nog maar even niet naar de voetbal..
Ralph was vanmorgen nog even met ADO-Henk aan het ballen en hij wilde stoppen..
Erg last van zijn rug..

Vanmorgen om half tien waren we klaar met alles in te laden..
Terugreis verliep voorspoedig, alleen hadden we 1 lange file..


De eerste was is bijna klaar..
Ralph speelt weer gezellig met Dylan en Linde is naar Anouk..
Moppie zit even lekker op de IPAD..
Broccoli staat klaar..
Kortom..
We zijn weer thuis..
Mannen gaan nu even gezellig de auto wassen..


Wat heerlijk om weer thuis te zijn..

Van de week heb ik de beslissing genomen ..
Morgen gaan we naar de chirurg met aansluitend een afspraak bij de oncoloog..
We gaan het gesprek in met de insteek voor een volledige borstamputatie,
allebei verwijderen dus..

Ik sta erachter, Marco staat erachter..
Kinders waren er wel een beetje van geschrokken..
Nadat we uitgelegd hadden waarom we hiervoor gekozen hadden, begrepen ook zij het..
Dus dan krijg je gelijk nieuwe borsten?
Waarschijnlijk wel, lieverds..
Of het kan met eventuele bestraling is natuurlijk een grote vraag..
Dat horen we morgen..
De afspraak met de plastisch chirurg is ook al gemaakt..
Die vind over 2 weken plaats..
Eerder zal er dan waarschijnlijk ook niet geopereerd gaan worden..

Van de week was ik heerlijk uit eten met mijn dinnetjes bij Shabu.
Daar stond ik de hele avond in de belangstelling..
Uitgebreid gesproken over onze beslissing..
Iedereen vind het een goede beslissing..
Geen kans meer op borstkanker,
geen zorgen de komende jaren over eventuele knobbeltjes..
Symmetrie..


Ja,
nu ik er afgelopen dagen weer over gesproken heb,
heeft het een volledige plek gekregen..

Het zal nog een beste Kluivert worden hoor, daar ben ik me terdege bewust van..
Ook dit gaan we doen, samen..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten