maandag 25 februari 2013

Drol in je broek.


Maandag 25 februari 2013


Heerlijk relaxt weekend achter de rug voor mij..
Niet voor mijn mannetje..
Er waren een boel jarige..
Ook was er een bezoekje van oom Piet..
Ik ken oom Piet niet..

Volgend jaar emigreert hij uit Australiƫ.
Dan kom ik zeker een keertje langs..

Kinders hebben een heerlijk weekend.

Ralph heeft zaterdag van 11 tot half zes buiten gespeeld..
Blauw van de kou, maar meneertje had het heet..
Gegeten bij vriendje Fangio.
Gedronken bij vriendje Max.
Weggestuurd van het ijs door Maureen..
Kortom, schoffiedagje voor meneertje..
Linde en ik hebben het gezellig.
Kast opgeruimd, spelletjes gedaan.

Zondagochtend komen mijn ouders de kinders halen.
Ze gaan een dagje naar Naturalis in Leiden..

Ze hebben heerlijk genoten.
S’avonds hebben we afgesproken bij het a4 restaurant..
Dan gaat Linde mee terug en gaat Ralph gezellig een nachtje logeren in Cas.

We eten even heerlijk en ik merk dat, vooral mijn vader, het eind in de bek heeft..
Niet niks,
zo’n dagje slenteren langs allemaal leuke opgezette beesten en grote skeletten!
Heul veel doe-dingen voor de kinders..
Vandaag zie ik een geweldige foto van Linde die een helm op heeft,
ze moet zogenaamd nectar opzuigen..

Mannetje heeft enorm genoten.
Lekker met opa naar het strand geweest en even genoten van een bezoekje aan zijn grote oom.
Ja hoo..
lekker even met Ise gespeeld!!
Veel schelpen gevonden en even heerlijk uitgewaaid!!

Vanavond heb ik mijn kleine grote vriendje weer meegenomen..
In de auto viel Jadocus al in katzwijm..

Lekker gegeten bij mijn ouders en vanavond gingen mijn ouders nog even lekker bridgen..
Mijn vader heeft het in zijn rug,
Hij  loopt alsof er een drol in zijn broek zit..
(sorry paps;-))

Hopelijk is het geen hardnekkige spit..

Linde heb ik vanmorgen bij tante Han gebracht..
Het leek wel een volksverhuizing..
Dit mee, dat mee..
Dames zullen zich niet vervelen..

Het was hartstikke gezellig en Linde had er veel zin in!
Zo hoort het ook!  

Lekker geluncht en bijgekletst..

Vanuit Maarssen broem ik langs Beverwijk en loop even lekker kindloos langs bij Gaaf..
Veel gezien maar, op een paar kaartjes na, niks gekocht..
Wel een gave lamp gezien..
Goed voor de oriƫntatie!

Zo, weer genoeg op de snelweg gezeten vandaag..
Ik ben het nog niet verleerd!

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten