donderdag 21 februari 2013

Vaste klant.


Donderdag 21 februari 2013

Heerlijke ochtend gehad,
Mannetje werkt gezellig thuis en ik klets met mijn schone zusje,
met Laar en met mijn moeder.

Daarna duik ik in de computer op zoek naar informatie over een borstsparende en een borst amputatie.
Volgende fase..
Verdiepen in deze ok’s..

Ook is het verwijderen van beidde borsten een optie..
Misschien wat rigoureus..
Toch houd het me wel bezig.
Gisteravond een goed gesprek gehad met mijn mannetje,
Hij staat rotsvast achter welk besluit er ook genomen gaat worden..

Ik geniet van alles wat er weer lekker schoon is in huis.
De ramen zijn ook prachtig..
De zon schijnt en mijn rolgeval is gewoon lekker open.

S’middags loop ik gezellig naar school en trotseer ik de heftige wind,
mijn tranen lopen mijn ogen uit.
Gewoon…,
door de snijdende  wind..
Ook lopen de druppels gezellig mijn neus uit..
Jaja,  dat heb je als je geen neusharen hebt.
Tegenwoordig ben ik vaste klant van zakdoekjes, in elke zak zit er wel een zakje..

Ik ben benieuwd wanneer de hele bups weer een beetje gaat groeien.
Het zal wel beginnen op de plekken waar je het, het minst nodig hebt!
Op mijn koppie zitten nog steeds her en der wat haartjes.
Lachwekkend als ik in de spiegel kijk..
Van dichtbij dan..
Morgen maar even voor de laatste keer alles eraf halen.
Beginnen we met een gladde bol!

Ongeveer 6 weken na de laatste chemo werd er gezegd..
Gelukkig is het nog prima mutsen en doekenweer..
Het blijft maar winter dit jaar..

Kinders, inclusief Dylan lopen gezellig mee naar huis.
Het mannetje eet vanavond ook gezellig mee.
We spelen spelletjes en Ralph voetbalt lekker in de kou met Valerietje.

Ik bak weer megaveel pannenkoeken en iedereen smult.
Ralph en ik eten ook gezellig een bakje knollensoep met makreel.
Chefkok Simoon heeft weer heerlijk eten gebracht.

Gisteren konden we al genieten van een heerlijke stoofpot uit de oven.
Smullen!!
Wat kan die meid koken!
Faetje wordt al een heerlijke grote griet!
Ik knuffelde het heerlijke meisje gisteren suf..
Het was supergezellig.

Inmiddels hoor ik boven geschater en weet ik dat manlief er weer een feestje van maakt.
Morgen half vier MRI.
Tja, ben wel benieuwd maar ook niet zo heel erg stiknieuwsgierig..

Morgenochtend gesprek met de mevrouw die Linde gaat begeleiden met haar dislectie..
Ik ben benieuwd..

Jaja,
20.00,
klaar voor het Journaal!

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten