zaterdag 23 februari 2013

Perplext.


Vrijdag 22 februari 2013

BRRRRR, het blijft maar koud..
Ik keutel de ochtend door..

Ik verdiep me weer beetje op het internet..
Het zal een lastige beslissing worden…

Gelukkig lees ik ook veel positieve berichten over een borstsparende operatie.
Dat stemt me weer iets vrolijker..
Ook vind ik een site waarin resultaten staan van het Spaarne Ziekenhuis met betrekking van borstsparende operaties..
Daarin staan ook resultaten van patiƫnten die alsnog (naderhand) voor een amputatie moeten..
Dat vrolijkt weer wat op..

Natuurlijk kijk ik ook naar andere dingen.
Het regeert gelukkig niet mijn hele leventje..

Ik krijg een verdrietig bericht van Chan,
Ze heeft helaas op een vervelende manier te horen gekregen dat ze vanaf 1 april geen baan meer heeft..
Ik ga even langs bij haar omdat dat wat gezelliger praat..
Jak..
Wat vervelend om zo behandeld te worden, terwijl ze toch erg haar best heeft gedaan..
Dus…  hierbij een oproep!

Tegen elven ga ik naar school.
Ik heb een gesprek met de juffrouw die Linde het komende jaar gaat helpen met haar dislectie..

We hebben een interessant gesprek waarin ze een hoop verteld..
Linde krijgt een map waarin ze opdrachtjes krijgt en een eigen USB stick..
We gaan 4 keer in de week oefenen met flitsen..

Elke vrijdag gaat tante pollewop aan de gang..

Ik heb er het volste vertrouwen in..

Na de vakantie volgt er dan nog een gesprek met juf en de dislectie deskundige en mijn moppie.
Dan zal het voor hen ook duidelijk worden wat er met Linde geoefend gaat worden.
Juf heeft van de week ook aangegeven dat het werken met dislectische kinderen haar onbekend is..

Vanuit school hopen we ook iets te gaan horen wat er voor haar nu moet veranderen.
Voorgelezen worden met toetsen, hoort daar ook bij..
Ik hoop dat school daar rekening mee gaat houden..
Zo niet, dan zal deze pittige moeder zich er mee gaan bemoeien..

We wachten eerst maar even af..
Geduldig als we zijn..

Meer dan een uur zitten we om de tafel..

Gelukkig blijkt dat alles vergoed  wordt, omdat madame in een zwaardere categorie dislectie zit..
Enkelvoudige huppeldepup dislectie..

Anders was dit niet het geval..

Als we klaar zijn zien we Ralph in de zitkuil zitten, 
hij blijkt straf te hebben omdat hij samen met zijn geliefde in de klas was zonder leerkracht..
Tsja..
Onverbiddelijk als de juf is wordt dit afgestraft en moet hij verplicht een tekenfilm kijken..
Ik ben perplext..
Wat een straf..

Ik laat het van me afglijden en geef meneertje een dikke zoen..

Tot vanmiddag schat..
Chan haalt jullie op!
Dat weet ik toch mama..

Linde een dikke pakkerd en zij gaat lekker buiten spelen..
Ze blijven over vandaag..
Tot vanmiddag stuk!
Dag mama!
Huppelend loopt ze naar buiten..

Thuis klets ik met mijn vriendje, hij gaat proberen om toch vanmiddag bij de MRI aanwezig te zijn..
Hoe lief..
Tante Han had dit al voorspeld in een mailtje!

Inderdaad..
Om iets voor half vier meld ik me en komt mannetje aangelopen..
Gezellig in zijn blitse rode broek!

Wat een knapperd heb ik toch!

MRI gaat soepel, leuke knaapjes geven informatie..
Infuus zit er snel in.
Kwart over vier is het al gepiept..
Ik lag gezellig in mijn ZEN modus en dat werkt toch heel relaxt..
Vandaag gekozen voor klassieke muziek,
niet dat je daar ook maar enigszins iets van meekrijgt in zo’n tunnel..
Wat een kabaal!!

Over een dikke week krijgen we de uitslag..
Ik ben benieuwd..

Moppie vertrekt in zijn eigen bolide, gezellig boodschapjes doen..
Ik rij langs de AH..
Thuisgekomen blijkt Ralph heerlijk buiten te zijn en Lin is bij haar vriendin Anouk..

Ik kokkerel  en we eten heerlijk..

Vanavond komen KJ en B even gezellig onverwacht langs..
Gezellig!

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten