vrijdag 15 februari 2013

Laatste chemo!


Vrijdag 15 februari 2013

Finale van de Voice of kids..
Finale van mijn laatste chemo..

Kinders mogen de eerste “helft” van de Voice kijken..
We ‘’vieren’’ dat dit gedeelte erop zit..
Popcorn en chipjes op tafel..
Dekbedje erbij..
Helemaal feest!!

Vanmiddag een mailtje gehad dat de voetbal afgelast is..
De velden zijn nog niet in orde..
Tja, dan hoeven we dus niet mega-vroeg uit de veren..

Vanmorgen rond 10.00 gemeld op de dagbehandeling..
Er was al een mooie stoel gereserveerd voor me..
Nadat ik Carool aan de lijn had kreeg ook ik een mooie slinger aan mijn infuuspaal..
Mijn  laatste chemodag..
Dat wordt gevierd met een slinger..


Ik heb geslapen als een zonnetje..
Voel me goed en zo zie ik er ook uit..

Vanmorgen de vraag gesteld of ik mijn doek of mijn pruik op moet zetten..
Marco zei; pruik..
Ik heb, nederig als ik ben, mijn pruik gezellig opgezet..
We parkeren achter het Ziekenhuis en zien dat er bij de nieuwe ingang parkeerplaatsen zijn gemaakt, voor de bestralingsmensen.
Goed geregeld..
Ik vraag me wel af hoe dit geregeld is, krijg je dan een tijdelijke pas die je in de auto kan leggen??
Ach…  die vraag zal ik tzt wel even stellen.
Op het raam staat een grote Sticker van het AVL,
Ook zit er achter de balie personeel met kleding van het AVL.
Netjes hoor.

Wij denken de lift naar boven te nemen.
Echter komen we maar tot 1 hoog.
We lopen naar 2 hoog, maar die deur zit dicht..
We lopen weer terug en lopen de gang door.
De verpleegkundige die gisteren tegen het raam liep is er ook weer..
Gelukkig, geen hersenschudding..

Ik heb vanmorgen mijn dexa en emend tot mij genomen..
Op de afdeling werd er verteld dat de dexa niet gehoeven had..
Ze hadden het via het infuus kunnen geven..
Maakt niet uit..
Het zit er al in..

Infuus zit er in een poep in.
Eerst even spoelen..

Ik klets gezellig met mijn buurvrouw die net een pick-lijn heeft gehad..
We drinken gezellig koffie en lopen wat rond..
Het ziet er rustiger uit nu iedereen op een rijtje ligt..
Er is een klein hoekje waar je met wat meer lotgenoten ligt.

We hebben een gezelligheidje meegenomen voor de meisjes die al die weken uitstekend voor me gezorgd hebben..
Ze waren bijzonder kundig,
Hartelijk,
namen en ‘’hadden” ook tijd voor de lotgenootjes en mijn eigen persoontje.
Hoe fijn is dat!
De tijd hebben om te kunnen praten is een pre…
Meiden, bedankt!


De voorzitter van de Raad van Bestuur loopt nog langs met een potentionele nieuwe baardige kandidaat..
Hij stelt wat vragen, ik beantwoord ze.

Ik loop nog langs nieuwe lotgenootjes en klets een tijd..
Dan is het alweer gebeurd..
Na een kleine 2 uurtjes mag ik de afdeling verlaten.

Als ik weer aan het werk ben, kom ik zeker langs!!

Beneden krijgen we, van tante Han, een pecanbroodje en een broodje beenham..
Virtuele traktatie!
Mmm smaakt heerlijk!

Thuisgekomen doe ik de was en stofzuig de benedenboel.
Ik geniet  van de blommen van onze Brabantse vrinden..

Ook lees ik de kaartjes van deze week nog even aandachtig door..


In de hal zie ik dat, meneer de postbode, langs is geweest..
Prachtige chunks van mijn vriendinnen gekregen!!!
Ik ben er stil van en pink een traantje weg..

Kindjes gaan met Chan mee en moppie werkt nog even verder..

Boven denk ik na over vandaag en ik doezel nog even lekker weg..
Moppie gaat boodschapjes doen en ik haal de kindjes op..
Ralph gaat buiten spelen en Linde gaat gezellig mee.

We eten lekker brood met lekkere dingen..
MMMMM,

Wiehoe!!
Laatste chemo zit erin!!!

Fijne avond!

1 opmerking: