donderdag 14 februari 2013

Poepkleur!


Donderdag 14 februari  2013

Valentijnsdag!

Met een ontbijtje op bed, vers croissantje, eitje en een bakje koffie begint mijn dag top!
Een heule lieve kaart en een prachtige bos rozen maken het helemaal compleet..
Ik prijs mezelf gelukkig.

Moppie werkt thuis en gaat mee naar het ziekenhuis.
Mijn bloed wordt weer geprikt en ze zit gelukkig gelijk goed..

Even een rondje gelopen in de nieuwe vleugel en het ziet er bijzonder mooi uit.
Iedereen is nog een beetje onwennig..
Er loopt een verpleegkundige tegen een deur..
Ze moet er even bij gaan zitten..

We nemen koffie en installeren wifi..
Makkelijk voor morgen..
Dat is goed geregeld van het Spaarne!

Even gewacht en op tijd worden we binnen gevraagd.
Wederom een bijzonder aangenaam gesprek.

Dr Griffioen vraagt hoe het gaat en ik vertel..
Ik vertel over mijn tenen..
Dat komt door de Taxol..
Moppie en ik spreken over Taxol, zij spreekt over Taxel..
We hebben het over hetzelfde..
Ze stelt voor om 75% te geven..
MMMM..

Ik stel voor om hem helemaal niet te nemen..
Ik vertel  mijn argumenten ..

Ze begrijpt het..

Ze denkt er over na en verteld dat de andere 2 dan wel gegeven gaan worden.
IPV de TAC kuur krijg ik morgen de AC kuur.
Wel wordt de dosering iets verhoogd.
Ook moet ik de neulasta(prik) wel nemen,
maar ik hoef ipv vandaag pas morgen te gaan beginnen met de dexamethason..
Ook niet vervelend..

Het is ons helemaal duidelijk.
Alle vragen zijn beantwoord..
Mijn lab is prima in orde..
Dat had me ook verbaasd als dat niet het geval is..

We maken  nog een afspraak voor over ongeveer 3 weken,
Het wordt 5 maart..
eerst naar dr vd Elst..
Praten over de uitslag van de MRI,
die ik volgende week vrijdag ga krijgen.

En over de naderende ok..(4-6weken na laatste chemo..)


Daarna een afspraak bij dr Griffioen om nog even lab te laten nakijken en om even te kijken hoe het met me is..
Opgelucht en tevreden lopen we nog even langs de nieuwe dagbehandeling waar ik morgen mijn laatste chemo ga krijgen.
Het ziet er mooi, maar vooral heel weids uit..

De meeste stoelen staan voor het raam..
De stoelen zijn luxueus..
Jammer dat ze zo’n poepkleur hebben!

Ik zal lekker slapen..

Fijne avond!

2 opmerkingen: