zaterdag 16 februari 2013

Klavertje vier Ier.


Zaterdag 16 februari 2013

Geslapen als en zonnetje..
Maar 2 opvliegers gehad,
gisteravond geen dexa ingenomen..
Om half tien gingen mijn oogjes vanmorgen pas open..

Ik had wel een beetje opgeblazen hoofd met opgezette ogen..
Maar..
Ik voel me eigenlijk best goed..
Beter als de vorige 5x..
Dat die ene chemo zo’n verschil kan maken..

Vandaag ook geen dexa genomen..
Hoefde ook niet volgens mijn chemo zuster..
Mocht ik me wel erg misselijk gaan voelen kan het natuurlijk altijd nog..
Emend alleen is tot nu toe voldoende.
Geen extra misselijkheidspillen vandaag nodig gehad..

Vanmiddag wel een tukkie gedaan..
Ook omdat ik het gewoon lekker vond..

Vanmorgen wel een beetje gerommeld in huis.
Daar is hij weer;
Een dag niet gestofzuigd is een dag niet geleefd!!
Moppie geeft de badkamer een beurt, bedjes van ons even lekker in de was..
Kinders aan de schilder geweest,
Vanmiddag heeft mopje een spelletje Catan met ze gespeeld..

Terwijl ik lekker gesurft heb op het internet.

Linde speelt bij Idil, en Ralph heeft helaas geen buitenspeel vrinden vandaag.

Gelukkig is er sport op tv en kijkt meneertje ski-schansspringen.
Ik ga even strijken en mopje gaat de keuken in voor een heerlijk avondmaal.

Moeders nog even gezellig gebeld,
en ik krijg van mijn vriendinnetje Klavertje vier Ier, een prachtige chunk..

Als ik me zo goed blijf voelen gaan we morgen maar eens gezellig op pad!

Tjeempie,
Tante Han kan wel een onderbroek minder inpakken!

Niet te hard juichen moeders..
Bekiek het per dag..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten