maandag 18 februari 2013

Bedankt zonnestralen!


Maandag 18 februari 2013

Ik wordt wakker en ik geniet van het geluid van de vogeltjes..
Heerlijk!,
alsof het voorjaar in de lucht zit..

Ik denk aan mijn nacht..
Die is niet zo geweldig geweest..

Gisteravond kwam Manon gezellig langs met een heerlijke pittige hap..
Ik heb het gevoel dat ik alleen maar heb lopen te gapen..
Ik voelde me gisteravond ook niet zo geweldig..
Ik voelde me moe, rillerig en had het gewoon niet helemaal..
Ik lag er dan ook keivroeg in..

Vandaar natuurlijk, een matige nacht..
Om half een vannacht zat ik beneden, samen met Siem en een kopske thee..
Een beetje gewordfeud..
Toch maar 2 pcmollen ingenomen.
Volgens mij heb ik geen koorts, maar ik heb het niet opgemeten..
K..prik..

Wakker wordend denk ik aan gisteren.
We hebben een heerlijke dag gehad..
De zon scheen gezellig en voelde zelfs een beetje warm..
Samen met man, Chan en de kinders zijn we heerlijk naar Zorgvrij geweest..
Dat was een tijd geleden!
Zittend in het zonnetje lijkt het wel wintersport..
Doet u mij maar een gluhwein!
MMMM, ik krijg een heerlijke capuccino..
Ook beter..

 Kinders zijn euforisch..
Ze willen hun winterjassen uit, het is toch warm!!!
Het was 5 graden..


Heerlijke paar uurtjes gehad..
Genoten van de boerderijluchten..
(lees-pies).
In het spinnenbos maakt manlief nog een gezellige zwaai op een geïmproviseerde schommel..
We tokkelen op bomen en genieten..

Ik wordt thuis afgezet en mannetje doet nog een paar boodschapjes..
Oftewel..
Bedankt zonnestralen!
Jullie maken mijn dag onvergetelijk..

Vandaag was ook heerlijk,
tante Han was ruim op tijd.
We hebben er gezellig de klets in,
en ook vandaag genieten we van een waterig zonnetje, maar dan in de tuin..

Linde oefent wederom Topo, ze kent het prima!
Mannetje is naar zijn studievrinden en Ralph heeft eindelijk weer eens heerlijk kunnen voetballen..
Helemaal tevreden ligt iedereen weer op een oor..

Oh ja..
Bedankt voor de leuke kaart lieve collega’s!!

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten