dinsdag 29 januari 2013

Zoet en zuur doen het goed deze 5e kuur!


Dinsdag 29 januari 2013

Ik voel me weer een beetje mens..
Ik heb heerlijk geslapen en lag er inderdaad al lekker vroeg in.
Kan me niet heugen wanneer ik zo vroeg naar bed ben gegaan.
Ik had het er net met tante Han nog over.
Op tijd mijn bed in.

Dat is iets wat ik toch echt vaker moet doen..
Maar ik vind het vaak ook zo lekker,
als het hele spul al op bed ligt,
en ik kan nog even kan genieten van mijn mooie huis,
beetje lezen,
een wordfeudje..
een beetje gewoon dom zappen langs zenders..
Ik weet niet waarom, ik hou er gewoon van..


Ik heb net 3 heerlijke zwart/wit knotsen gegeten.
Vanmiddag al een paar heerlijke zure matten van Floor.
Zoet en zuur doen het goed deze kuur!

Vanmiddag had ik het gevoel dat ik weer een beetje in het land van de levende was..
Goed gevoel, even van de snooze stand af..
Ik lees uitgebreid de krant, open wat gezellige post en geniet van alle bloemen.
Ook krijg ik weer prachtige bossen tulpen.
Kom maar op met het voorjaar!!
Zo lief!!

Doet me goed lieve mensen!

Kinders zijn lief en eten tussen de middag lekker thuis..
Manon haar Kizir wordt hier erg goed ontvangen..
We genieten van de gezelligheid.

Ralph vraagt wanneer ik eens Kizir ga maken?
Als ik beter ben lieverd..

Ik eet tegen heug en meug, maar toch..
Chocohagel puur op een cracker met roomboter(gezouten) is echt best lekker!

Kinders lopen ruim voor enen naar school.
Zo stoer zijn ze saampjes en het weer is ook prima..

Tante Han is ook trots.
Net als hun moeder..
7 en 9..
samen naar school.
Gelukkig hoeven ze geen al te drukke weg over..

Vanavond eten we gezellig en vooral lekker..
Manonie, bedankt!!

Marco is op tijd.

Linde heeft lekker gesport, maar heeft enorme rode konen..
Ja hoor, 38,5..
Gemeten voordat ze ging slapen..
Maar even afwachten wat hier uit gaat komen..

Wij hebben hier flinke windstoten..
Gelukkig zijn alle sleetjes en schaatsjes weer opgeruimd..
Kunnen ze ook niet wegwaaien..

Ik denk dat wij de laatste van Nederland zijn.
We hebben nog een heel klein beetje sneeuw in de tuin..

Ik ga er nu afscheid van nemen..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten