donderdag 31 januari 2013

rare tenen


Donderdag 31 januari 2013

Heerlijke dag gehad!
Heerlijk mijn huisje weer terug, mijn leventje..
Ik had vanmorgen uitgebreid Iert aan de lijn..
Lekker even bijgekletst..
Ik realiseerde me dat ik echt, lekker bel, als er niemand om me heen is.

Het is heerlijk als tante Han er is..
Maar, hoe normaal..
Ook heeerlijk om weer mijn eigen huisje te hebben..

Het regent, maar ik heb er totaal geen last van..
Ik heb geen plannen voor vandaag..
Dat merk ik aan alles..
Ik ben in de relax-stand..

Ik vertel tegen Iert dat ik last heb van rare tenen..
Het lijkt of het gevoel er niet helemaal is..
Ze zijn een beetje koud, niet gevoelloos..
Maar ze voelen een beetje raar..
Zal vast van die pokke-chemo komen..
Zeker vertellen de volgende keer..

Ik heb ze net in bad met de kinders nog uitgebreid geïnspecteerd..
Ze zien niet blauw, dus ze sterven niet af.
Toch even in de gaten houden..
Misschien is het maar voor even..
Maar..
het hoort natuurlijk niet..
Mijn vingertoppen zijn nog dik in orde..

Mijn smaak is nog pet..
Ik drink nog steeds de hele dag citroenthee.
Al gaat water ook redelijk.

Ik heb wel vanmiddag met de kinders en Dylan een lekkere bak met drop gekocht..
Er moet natuurlijk wel iets te snaaien zijn!

In de  kruidvat kopen we gezellig rode kaarsen en Ralph vraagt gelijk of hij vanavond de kaarsjes aan mag steken.
Tuurlijk!
Linde wil graag roze wimpers voor Carnaval.
Ze wil in het roze..
Ook wordt er roze haarspray aangeschaft..
Morgen gaat ze bepalen wat ze aan wil, en wat er eventueel nog gekocht moet gaan worden..
Hoe leuk!

Na het badderen heb ik even gezellig Linde haar roze pruik gepast..
Hij staat me geweldig!
Zeker zo zonder make-up!!
Als het aan haar ligt zet ik hem op volgende week..
Ik ga er nog even over nadenken..

Met Lara ook heerlijk gekletst..
Ze heeft een boel aan haar koppie..
We kletsten bij en het is gezellig..
Ze denkt erover om als een soort smurf te gaan..
Of ze Marco zijn cape mag lenen.
Ik ga het in de groep gooien..

Carnaval in Rosmalen is voor ons altijd bijzonder gezellig..
Kinders hebben het altijd reuze naar hun zin..
Ik hoop dat ik me uitmuntend voel en er volgende week ook heerlijk van kan gaan genieten!
Morgen maar even naar de Action..
Daar hebben ze ook altijd leuke snuisterijen..
Ralph heeft nog een Zorro maskertje nodig..

Ook nog gezellig met mijn moeder gekletst..
Auto van papa is weer opgelapt..

Ik krijg nog een hele leuke leuke foto van mijn jeugdige ouders..
Hoe lief..


As is wederom geslaagd als stewardess!
Ik krijg nog een hele lieve kaart van haar..
Net als van onze vrijwilligster uit het ziekenhuis..
Heerlijk blijft het dat lieve mensen je nog steeds even een krabbeltje sturen.
Mijn lieve collega C. is al lekker rond aan het worden.
Fijn hoor!
Nog  meer kaartjes gekregen, bedankt allemaal!

Vanavond eten we gezellig en lekker..
Dylan wil graag bij ons eten maar Jeroen besluit anders..
Ik heb nog aan Dylan gevraagd of hij wel garnalen lust..
Volgens hem niet, maar hij wilde het graag proberen..
Lekkere dot..
Ik heb er een paar bewaard voor hem!

Marco eet chili con Hannie, met smaak!

Komende dagen hebben we eten genoeg, want..
Mijn schone zuster is gezellig langsgeweest..
Vanmiddag al een of andere soep gegeten..
Ik weet werkelijk niet wat ik gegeten heb..
Wortelsoep?
Het smaakte me heerlijk!
Lekker met een geroosterd broodje..
Tja..
we moeten tenslotte toch blijven eten!!
Ook al smaakt het allemaal wat raar..

Goh..
je zal maar gaan skiën..

Veel plezier kanjers!!
Wij zijn hier hartstikke jaloers op jullie!!

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten