maandag 28 januari 2013

Hystorische dag!


Maandag 28 januari 2013,

Hystorische dag!

Een belangrijke dag voor het land.
Koningin Beatrix stapt uit haar ambt.
Ze maakt plaats voor Willem-Alexander en Maxima.
30 april gaat dat gebeuren.
We zullen zeker kijken.
Mijn vriendinnetje Mariek zal er misschien wel heen gaan, waar het ook moge gebeuren!!
Zij is fan!.

De kinders, ik en tante Han zaten klaar.
Kindertjes gedoucht en wel..
Dit is belangrijk.. , dit moment van aankondiging zullen we nooit vergeten.
Net als de Twin Towers, net als Pim Fortuin..

We kijken en Linde heeft een hoop vragen..
Ralph begrijpt het allemaal, maar vind het wel een beetje saai..
Begrijp ik best als je 7 bent..


We hebben heerlijk gegeten vanavond.
Chili con carne voor tante Han en Marco.
Voor ons was er een heerlijke zalm/preischotel uit de oven met gebakken aardappeltjes.
We hebben gesmuld!

Afgelopen dagen waren voor mij niet zo’n feest.
Ik had het gevoel of ik het hele weekend in de snooze stand stond..
Ik kon me s’morgens nog wel even oppeppen,
maar dat duurde niet langer dan een paar uurtjes.

Marco was vrijdagavond nog lekker even wezen borrelen met Kees en een andere buurman..
Hij had genoten,  maar hij was ook keilaat thuis.
Half vijf in de ochtend..
Gelukkig niet gedronken..
Meneertje mocht lekker uitslapen..
Gelukkig ging voor hem de voetbal ook niet door..
In de middag kregen we zowaar nog een laatste sneeuwbui over ons kikkerlandje..
En hebben ze in de middag  nog even kunnen schaatsten..
Er was veel gezelligheid op ons kunstijsbaantje..
Muziek en lichten..
Veel kinders en de sfeer zat er goed in, vertelde Marco..

Mijn moppie zou ook graag aan het water willen wonen..
Dan zou hij dit ook organiseren.

Gisteren ook een lekkere rustige dag gehad.
Moppie is gezellig bij zijn ouders geweest,
omdat mijn schone vader vandaag 65 jaren is geworden.(vandaag!)



Vandaag heb ik het gevoel dat ik er weer een beetje ben.
Ik lag er op tijd in en heb ook weinig opvliegers gehad.
Beter als de vorige chemo..

Vanmorgen om half acht was ik er al lekker uit.
Kindjes nog even gezien..
Mannetje was vergeten dat hij eigenlijk in pak naar de zaak moest..
Dus kleedde hij zich nog even snel om..
Dikke zoen en een fijne dag!!
Ik stap even heerlijk onder de douche..

Rust…
Krantje..
Kopje citroenthee..
Banaan..
Pilletjes..

De zon komt om een hoekje en ik denk..
Tjeempie, nog 1 chemo te gaan..

Ik keutel in de rondte en tegen elf uur is tante Han daar gezellig.
We kletsen, ze eet een roze koek en drinkt lekker koffie..
Ik moet er niet aan denken..

Tante Han gaat lekker aan de gang en ik neem weer even rust.
S’middags komt Manon nog even langs..
Hoe lief!!

Ik at vrij matig afgelopen dagen..
Ik ben al 3 kilo afgevallen..
Ik weet gelukkig van mezelf dat die er zo weer aan zitten..
Drinken doe ik goed, en ik verplicht mezelf tot eten..
Maar voor het nette eet ik iets te weinig..

Nu ook maar even een roze koek opgegeten, hij smaakt me bijzonder matig..
Toch leuk geprobeerd!

Vanavond een bijzondere mooie bos bloemen van lieve buurtjes gekregen..
Met een heel lief kaartje..
Bedankt!

Mijn vriendje is nu naar school, tante Han doet haar quiltje en ik ga er zo lekker in.

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten