zondag 6 januari 2013

Rot weekend


Zondag 6 januari 2013

Rot weekend, weinig te melden.
Ik voel me moe, ben met vlagen misselijk..
Ik heb opvliegers..

Gelukkig hebben  Linde en Joyce het heel erg leuk gehad bij oma en opa..
Ook Ralph heeft zich goed vermaakt met mijn grote vriend..

Ik heb lekker een beetje gerommeld in de tuin..
Het leek wel voorjaar..
Marco heeft een plant eruit gespit..
Helaas is daarbij zijn schep gebroken..
Vanmiddag naar de verjaardag van Fiona. zonder mij.
Daar was het gezellig en druk vertelde Marco..

Kinders liggen nu lekker schoon te slapen..
Morgen is de vakantie weer voorbij..
We hebben ,gelukkig, heerlijk kunnen genieten van de vakantie..

Laten we hopen dat ik net zo’n goede nacht heb als vannacht..
Dan ben ik morgen hopelijk weer een beetje sterker..

Morgen komt mijn lieve tante weer, fijn..

Fijne avond!

3 opmerkingen:

  1. Lieve lieve Ing

    Bij deze blaas ik je giga veel kracht en energie en liefde toe.....
    Xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte moppie!! En zeg maar tegen tante Han dat ik de kindjes morgenmiddag wel meeneem ;)

    Kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ing, heel veel sterkte...wij zijn vandaag naar de kerststal geweest (3 koningen) en daar wilde Sem een kaarsje opsteken, deze was voor Ingeborg zodat ze snel weer beter wordt!

    dikke XXX Sander

    BeantwoordenVerwijderen