maandag 7 januari 2013

Freubelmeisjes.


Maandag 7 januari 2013,

Wiehaa!

Vakantie is weer voorbij..
Marco brengt de kinders naar school en ik heb nergens omkijken naar..
Kindjes blijven lekker een boterhammetje op school eten,
dus de broodjes heb ik gisteren al gesmeerd..

Kindjes hebben er geen zin in..
Linde vertelde gisterenavond dat ze vakantie toch wel erg leuk vind..
Zeker met het logeerpartijtje in haar achterhoofd..

Ik wordt relaxt wakker..
Het huis is leeg en ik geniet..

Ik eet een broodje en bedenk me dat ik heerlijk geslapen heb.
Ik heb maar 1 of 2 opvliegers gehad en niet eens zo heftig dat ik eruit moest..

Ik kleed me lekker aan nadat ik mijn pillen heb ingenomen.
Het is al bijna half tien!

Ik stofzuig even en de rest laat ik over aan tante Han..
Waar jullie overigens de hartelijke groeten van krijgen.. ;-)
Moest ik zeggen van haar hoor!

Voor elven is ze er gezellig met het voorjaar in huis!
Blauwe druifjes..
Superlief!

We kletsen bij..
Waardoor ik me van het weekend wat minder gevoeld heb,
dan afgelopen kuren,
kan komen omdat ik wat minder dexa heb ingenomen..
Volgende keer maar niet zo eigenwijs zijn!

Tante Han gaat als een torpedo door het huis en ik rommel wat in de rondte..
We eten een broodje..
Heerlijk!

Ik neem even een uurtje rust en lees wat..
Ik doezel een paar minuutjes weg..
Ik ben alweer keisnel beneden..

Kindjes worden meegenomen door Chantal..
Linde is niet in haar hum..
Ze heeft het leuk gehad op school maar ze baalt..
Ze wil ook wel eens in een groepje zitten met een van haar vriendinnetjes..
Morgen maar eens navragen of dat te realiseren is..

Juf is verteld dat Linde dyslexie heeft..
Ze gaat gelijk rekening houden met corrigeren..
Nee, de interne begeleider is er vandaag niet.
Juf zal het haar ook zo snel mogelijk vertellen..

Ralph was weer blij om op school te zijn..
Lekker om zijn vrinden weer te zien..

We hebben een heerlijke middag..
We Rummikubben,
oefenen topo, wat ze overigens erg goed beheerst!!
Morgen wederom topotoets..

We eten lekkere  Hollandse kost..
Moppie is op tijd thuis omdat Ralph naar de voetbal moet..
Snelle hap wordt er gegeten door ons..

Tante Han en Linde keutelen aan de tafel met sieraadjes..
Heerlijk..
Freubelmeisjes onder elkaar!

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten