vrijdag 4 januari 2013

Dikke bolide!


Vrijdag 4 januari 2013

Lekker geslapen, gezellig samen met mijn opvliegers ..
Alles went..
Dat ook..

Op tijd wakker geworden..
Linde lag er nog lekker in..
Ralph was al lekker beneden en Marco wordt wakker..

Ik kleed me aan in mijn chemo tenuetje..
Lekker mijn warme vest weer aan..

Tegen negenen is Carool er gezellig..
Ontzettend fijn dat ze mee gaat.
Marco blijft lekker bij de kindjes..
Marco gaat vanmiddag met Ralph naar de klimmuur in Haarlem.
Linde gaat fijn logeren met Joyce bij opa en oma..
Ze hebben er zin in..

Kinders een dikke zoen en natuurlijk mijn mannetje ook..
In de dikke bolide van Michael vertrekken we naar het Ziekenhuis..
Ik zak dor mijn heup omdat de auto zo laag is..

We melden ons en zien dat het rustig is.
Ingrid, een dame die ik afgelopen kuren gezien heb,
en gemerkt heb dat ik het leuk met haar kan vinden..
heeft vandaag haar laatste kuur..
Ze heeft een bloemenketting aan haar infuus hangen.
Leuk bedacht!!
Als haar kuur er in zit wordt ze een beetje emotioneel..
Hoe begrijpelijk..
We wisselen telefoonnummers uit.
Ze heeft een kinderkledingwinkeltje in Aalsmeer ..
Daar ga ik zeker een keertje snuffelen!


Het is fijn met Carool..
We kletsen wat en eten een lekkere swirl als ik een uurtje wordt gespoeld..
Mmm, dat is genieten..

Helemaal vergeten om een foto te maken samen met Carool..
Ik zal eens kijken of ik een gezellige gouwe ouwe kan vinden..
Een lekkere gekke, samen met Mandy!

Rond drie uur zijn we weer thuis..
Ik ben het zat..
Dikke zoen van Carole..
Bedankt liefje..

Marco heeft het leuk met Ralph..
Ralph gaat als de brandweer bij de klimmuur..
Hij is niet bang..
Hij heeft zelfs tot bovenaan geklommen!!
Linde en Joyce hebben pret bij mijn schone ouders..
Ze hebben de hele middag winkeltje gespeeld..
Hoe lief!
Ik krijg,
als Marco en Ralph terugkomen, een pracht van een bos blommen van mijn schone ouders..
Ze fleuren het huis leuk op!!

Ralph mag een stukje Voice kijken..
Ik ga er lekker even bij zitten!

Hoe ik me voel..
Beetje misselijk..
Maar dat gaat zo zakken..
Pilletjes genoeg!

Rood tomatenhoofdje van de dexa..
Ach, dat duurt ongeveer 3 dagen..
Gelukkig hebben we smack in huis!

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten