donderdag 3 januari 2013

Hi Ha Ho!


Donderdag 3 januari 2013
Een hele goede avond!
Onze dag kan niet meer stuk!
Vanmorgen naar de oncoloog.
Ruim op tijd een keertje..

Eerst even bloed laten prikken..
We hebben een klein kwartiertje over, voor de afspraak met dr G.
Te kort om langs de afdeling te gaan.
Volgende keer weer!

Alice van de poli heeft ons al gezien..
Ze heeft ons gelijk aangemeld.
Met de hele familie?
Ja hoor, wij wel..
Geen geheimpjes, alle duidelijkheid naar de kinders toe..

En jawel..
De vlag kan uit..
Het is jammer dat we geen houder voor de vlag hebben..
We hebben hem wel, maar dat is een witte van plastic..
Die wilde ik niet ophangen..

Tumor is gekrompen!
Met 1 centimeter..
Halleluja!!!!!!!!!!

We zijn superblij!
Lab ziet er ook goed uit..
Morgen kan de chemo gewoon doorgaan..
Ik heb nog even gevraagd of de dosering van de chemo aangepast was voor de feestdagen..
Omdat ik me zo goed gevoeld heb..
Nee.. dat was niet het geval..
Dat had ze natuurlijk ook van te voren verteld als dat het geval was..
Natuurlijk..

Tumor wordt nog even bevoeld..
Ze kan het nog steeds niet goed voelen..
Zelf dacht ik wel te voelen dat hij wat kleiner geworden was..
Het leek me beter om dat gevoelletje voor me te houden,
omdat je eigenlijk niet goed kan voelen wat je voelt..

Gesproken over de operatie..
Deze vragen kan ik beter aan de chirurg vragen..
Je krijgt na de 5e kuur een afspraak met de chirurg..
Ok..

Gevraagd over evt bestraling..
Bestralen doen ze zeker bij een borstsparende,
en het is de vraag of ze bestralen bij een amputatie..
Dat willen we natuurlijk niet,
maar je moet het natuurlijk wel in je achterhoofd houden..

Nog een paar receptjes mee en met zijn vieren verlaten we het kamertje..
Afspraak gemaakt voor over 3 weken..

Dexa in mien giegel en huppekee..
Naar huis..

Ik wa wat in de rondte en spreek even fijn mijn ouders..
Die zijn ook zooo blij..
Iedereen die ik spreek is blij..

Om drie uur moeten we voor de uitslag van alle testen die bij Linde afgenomen zijn..
Een leuke ruimte met geweldige stoelen..
We zoeken even op internet naar de prijs..
500 euro per stoel..
Er staan er 10..
AHA!!!
Daar blijven onze belastingcentjes…

Kinders maken cappuccino, en thee..
Ze tekenen en lezen leuke boekjes..
Kindvriendelijke ruimte..


We worden ontvangen door een uiterst rustig, lieve,
slimme dame die erg lief is voor Linde.
Ze draait er niet omheen..
Linde heeft dyslexie..
Normale intelligentie, met een aantal uitschieters in de hoogte..
Hèhè…
Erkenning voor het meisje..
We krijgen een hele ingewikkelde uitleg over alle testjes..
Ik ben hem kwijt..

Gelukkig hebben we een kundige psycholoog in de familie,
de dame van de voedselbank..
die als we over twee weken een uitdraai hiervan krijgen,
ons vast in Jip en Janneke taal uitleg kan gaan geven.

Mijn moppie geeft aan dat hij voordat Linde gaat starten met de extra lessen,
we eerst een gesprek met Linde, de interne begeleider, evt juf en de psycholoog willen..
Zodat we weten welke aanpak ze willen hanteren..

Ik ben zo blij!!!

Eindelijk erkenning voor iets dat we al zo lang denken te weten..

Linde, ben je ook blij?
Maakt me niet uit, zegt onze dame..

Heerlijke reactie..
Dametje zit goed in haar velletje en dat is toch het allerbelangrijkst..
Huppelend rent ze met Ralph in de rondte..

Dit moet gevierd worden hi ha ho!
Naar de IKEA gaan we..
We hebben pret!!

We eten gehaktballen en eten patat!
Kopen een gezellig schilderij waar ik heel blij van wordt..
Een nieuwe afwasborstel, badmat en pluisjesroller..


Het leven is goed!

Dexa zit er ook in..
Iets mindere dosering weer genomen..
Stuiterbal effect is er wel, maar te doen..

Morgen voor mijn 4e chemo..
Carool gaat gezellig mee..
Fijn!

Kom maar op!

Fijne avond!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten