dinsdag 1 januari 2013

May all you’re wishes come true!!


Dinsdag 1 januari 2013

Lieve mensen, allemaal een mooi jaar gewenst..
May all you’re wishes come true!!

Mijn wens weten jullie!
Daar ga ik keihard mijn best voor doen!

Ik kan nu echt zeggen dat ik over de helft ben..
Deze 3e kuur is mij bijzonder meegevallen..
Ik heb zelfs tegen Marco gezegd dat ze misschien wel minder chemo gegeven hebben,
omdat de feestdagen eraan kwamen..
Dat leek hem sterk..

Ik voel me beresterk..
Ik ben benieuwd naar mijn labwaardes..
Donderdag mag ik weer..
Vrijdag mijn 4e chemo..
Mijn vriendinnetje Carool gaat fijn mee, zodat Marco bij de kindjes kan zijn..
Lekker bijkletsen..

Eergisteren kwamen onze gezellige vrinden uit Brabant..
Ik kreeg een heel lief armbandje..
Bloed zweet en tranen heeft het gekost..
De mw van de site heeft het armbandje twee keer verstuurd en het is hier nooit aangekomen..
De derde keer heeft ze het armbandje bij Lara haar huis afgegeven.
Tja..
Slechte reclame wil je natuurlijk niet op je site..

Ik ben er blij mee, en draag hem elke dag!

Het was een gezellig samenzijn..
Sander was druk in de weer met onze computer, hij is onze held van de dag..
Hij heeft er voor gezorgd dat we nu beneden onze foto’s kunnen bekijken op de tv..
En dat is wel zooo leuk!!
Laar en ik hebben heerlijk gekletst en de kinders waren gezellig met elkaar aan het spelen..
Floor was in haar nopjes met haar prinsessenboek en haar roze step..
Madame is nml 4 jaar geworden!

Marco kwam wat later want hij moest de kindjes in Spaardam ophalen..
Ralph heeft heerlijk Danny gespeeld..
Jongens hebben het heel leuk met elkaar gehad..
Lekker geklommen in bomen vertelde Ralph..
Danny zat heul hoog in een boom, mama..
Hij durfde er bijna niet meer uit!!, vertelde Ralph.
Katapult gemaakt..
Echte doerakjes!

Linde en Joyce hebben ook heerlijk met elkaar gespeeld!
Volgende week gaan de meiden lekker samen logeren bij oma en opa..
Wat een feest zullen ze hebben!!

Linde heeft bij thuiskomst gelijk een lijstje gemaakt met wat ze allemaal mee moest nemen volgende week!! Haha!

Heerlijk en gemakkelijk gegeten..
We eten de lasagne van Simoon..
We smullen ervan!!
Al Simoon haar hapjes zijn nu op,
ze krijgt via deze virtuele weg een dikke kuz,
en een dezer dagen komt er een bedankje bij je langs!

OUDJAARSDAG!

Marco gaat langs bij de Albert voor wat boodschapjes, langs zijn oma, want daar gaat het niet zo goed mee..
Langs mijn schoonouders want mijn schone vader maakt de beste appelflapkes van het land..
We krijgen ook heerlijke sushi mee..
Speciaal voor moi!
Daar hebben we vanavond heerlijk van genoten!!
Langs Henk en Bianc omdat Henk de beste surinaamse hapjes maakt!
Oftewel..
Even wat rondgebroemd..

In de middag maken we ons klaar voor een gezellig samenzijn bij mijn vriendinnetje Iert..
We hebben er zin in..
Op het allerlaatste moment bedenkt Linde dat ze toch wel graag haar kerstjurk aan wil..
Doe maar lekker schat..
Ik dacht natuurlijk wel..
Je hebt de hele middag de tijd gehad..
Schiet nu eens op..
Maar ja..

In Zandvoort is het geweldig..
Commune is compleet..
De een wat fitter als de ander..
Maar we zijn compleet!!
Ik voel me rijk..


Kinders spelen op de WE..
We snafelen wat af..
In ieder geval ik!
We kletsen, drinken, snafelen, lachen, knuffelen..
Heerlijke paar uurtjes!

Kinders zijn achteraf niet blij dat we al naar huis gaan..
Thuis leggen we ze nog even op bed omdat we nog even naar de buurtjes gaan..
Ralph vind het maar niks..
Net als Linde..
Toch gaan ze slapen..

We hebben het gezellig bij de buurtjes en voordat we er erg in hebben is het kwart voor twaalf..
Kinders weer uit bed gehaald en we zijn net op tijd..
Eigenlijk net iets te laat voor het twaalf uur moment..
Happy new year!!!!!!

Champagne..
Kus Kus, smak smak..
Beste wensen..
Gezondheid, liefde..

Ralph en Marco gaan samen met Dylan en Jeroen,
de straat op om vuurwerk te kijken..
Wij kijken achter het raam..
Linde vind het maar saai…

Kinders weer te bed..
Nog even een borreltje en we taaien af..
Uiteindelijk om half drie te bed..

1 jan..

Lekker uitgeslapen..
Klaar met de boom..
Kerst opgeruimd..

Om drie uur komen mijn ouders gezellig en hebben we een heerlijke middag..
We sjoelen en kletsen..
Eten sushi, met franse kaas en stokbrood..
Gezellig!!

We kijken wat foto’s en filmpjes..
Ook van de kinders dat ze baby waren en mij valt het op,
dat de kinderen gulzig drinken uit mijn borsten..
Ongelooflijk..
7 jaar later heb je een tumor van bijna 3 cm..

Laten we hopen dat hij wat gekrompen is..
Overmorgen horen we het..

Fijne avond!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten