zaterdag 19 januari 2013

Dametje Kwek..


Zaterdag 19 januari 2013

Gisterenavond heeft Linde een erg leuk feest gehad.
Haar eerste discofeestje in het zwembad.
Samen met Nikki en Anouk en nog een bups jongens van haar klas gingen ze naar een zwembad.
Feestje van Thijs die 10 jaar werd.
Hoe leuk!
Linde kwam rond half negen thuis en kwam nadat ze even bij de mannen de Voice had gekeken naar me toe.
Moeders lag heerlijk in bad..
Ik was zo koud dat dat de enige oplossing was..
Ze ging lekker op het toilet zitten en begon te vertellen.
Heerlijk!
Ze was eerst even samen met Anouk van de glijbaan geweest,
omdat die het een beetje spannend gevonden zou hebben…
Linde niet hoor!..
Er was natuurlijk matig licht en gezellige muziek.
Ze vertelde dat ze heel veel met de jongens had gespeeld.

Senja is erg leuk hoor mam,
heel anders dan op school, en Lesley  is ook zoo  grappig..
Daar moest ik zo om lachen mam!
Mijn nieuwe bikini zat goed hoor mam.
We hebben lekker gegeten en bij Thijs thuis was het ook zo leuk.
Hij kan erg goed drummen, nee, niet een echt drumstel maar een platte waar je dan op kan slaan.
Echt iets voor Ralph, maar Ralph heeft natuurlijk al een gitaar, misschien is het wel iets voor mij.
Hilarisch..
Dametje Kwek!
Nu ga ik lekker terug naar beneden mam, ga ik nog een stukje de Voice kijken.

Je hebt gelijk lieverd..
Ik geniet na van haar heerlijke verhaal..

Ik ben weer lekker opgewarmd en alle hoekjes en gaatjes zijn weer schoon.
Ik smeer mezelf van top tot het puntje van mijn hoofd in met As haar goddelijke olie..
Ik riek heerlijk!

Tegen half tien ben ik beneden en kijk nog even naar de dochter van Wolter Kroes.
Daarna is het de hoogste tijd voor hun bedjes.
Zonder morren, want dat is de afspraak, gaan ze heerlijk slapen.

Wij kijken Midnight in Paris..
Filmpje van As, en genieten.

Vanmorgen tegen negenen ben ik beneden.
Heerlijk rustig aan, omdat de voetbal niet doorgaat dit weekend.

Ralph loopt tot half een in zijn pyjama en Linde heeft zich al lang aangekleed..
Zij gaat vandaag lekker bij vriendinnetje Faye spelen.

We verkopen nog een setje lego aan een of andere simpele ziel uit Schalkwijk.
Hij loopt met zijn blubberschoenen naar binnen..
Eikel..

Hij heeft een of ander simpel verhaal over dat het leven en de huizen zo duur zijn geworden..
Ik denk alleen maar; kerel schiet toch eens op..
Mijn warme zachtgekookt eitje wacht op me..

Dylan en Ralph komen gezellig binnen, en die man vertrekt samen met zijn zoontje van 5..
Hèhè!..

Als ik mijn eitje op heb is daar Faye met haar moeder.
Linde vertrekt en we wensen haar een gezellige middag!!
Zwaai zwaai, dag dag!

Marco is door zijn broek heen, dus moeten we even op pad..
Dylan mag gezellig mee, en we vertrekken..
Overal uitverkoop en mijn moppie slaagt voor een boel kleren..
Waaronder een hippe rode broek..
Hoe leuk en hip is dat!!

Een overhemd, 2 longsleeves, een blauwe hippe broek een hippe rode broek
en een spiekerbroek..
Ik heb het heet, en zoek me tam naar allemaal leuke kleren.
Ik zoek de kinderen en houd mijn hoofd koel..
Operatie geslaagd!
Het duurde maar dik 2 uur…
Kinders worden getrakteerd op een lekkere ijs met discodip.

Dylan eet gezellig mee en daarna gaan de jongens lekker in bad.
Ze hebben bijna in uur in bad gelegen en hebben hartstikke schik.
Chan komt gezellig een pyama brengen en we kletsen even bij.
Gezellig hoor!

Ralph wordt lekker naar bed gebracht door mijn schat, en om half negen wordt Linde thuisgebracht..
Linde heeft het enig gehad!
Getrakteerd op prachtige oorbellen.

Kinders liggen lekker te bed en ons avondje kan beginnen.
Onze Brabantse vrinden zijn helaas nog ziekig,
behalve Laar, want die is natuurlijk de kerngezondste van het stel! ;-)
Helaas kan onze date van morgen niet doorgaan..

Tsja, dan moeten we iets anders verzinnen..
Schaatsen ofzo..
We zien het morgen wel!

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten