dinsdag 22 januari 2013

Geluksmuntje


Dinsdag 22 januari 2013

Heerlijke dag gehad.
Mijn moppie heeft lekker Ralph naar school gebracht.
Linde heeft keelpijn en luiert een dagje thuis.
Ze heeft geen koorts, ze is wel wat lodderig.

Gelukkig hebben we de laatste tijd veel series en filmpjes opgenomen,
dus madame komt de dag wel door..
Ze eet matig, een banaantje, tomaatje, beetje noodles..
Ze drinkt gelukkig wel goed!

Madame heeft spekjes genoeg, dus dat komt wel goed.

Ik keutel wat in de rondte..
Rond een uurtje of tien komt Ans gezellig op de koffie.
Ik wordt verwend met een lekker ruikertje voor in bad.
Heerlijk.
Gisteren gelezen, in de krant, dat vrouwen herinneringen hebben aan geur.
Dat heb ik ook, als ik dit lekkere amandelluchtje ruik..

Haha, vast vriendje 2..
Juriaan van der Prijt..

Ik probeer me een leuke anekdote te herinneren..

Hij had een geweldige benedenwoning in Haarlem..
Ik trok erbij..
Alles werd geschilderd..
De woonkamer werd room/wit met babyblauw geschilderd..
De andere kamer werd room/wit met zalm geschilderd..
Hoe kom je erop.
Zalmkleur  en babyblauw..

Geweldige tijd..
Heul veel stappen, heul veel drinken..
Naar de IT, naar de Roxy,
Naar houseparty’s..
Weinig slapen, echt een superleuke tijd..
Tussendoor natuurlijk werken..
Heel veel ‘’ziek’’ geweest..
Heul vaak te laat op de afdelingen..

Op een gegeven moment moest ik bij ons hoofd..
Henk Jongerden komen, hij vertelde  dat voor hem de maat vol was,
 en dat, als ik te laat kwam, ik dan vakantie uren in moest leveren..
het is eventjes goed gegaan..
Toch is dat altijd een dingetje geweest van me..
Te laat komen..

Terugkomend op Ans, ze heeft Sarah gezien..
Dat is haar niet aan te zien..
Ze ziet er nog steeds jong en fief uit!

We hebben er gezellig de klets in.
De meeste nieuwtjes wist ik al.

Toch leuk om op de hoogte te blijven van het reilen en zeilen van de afdeling.
Binnenkort staat ons een nieuwe uitdaging te wachten wordt me even later door Kelly verteld..
Ze belt even gezellig..

Ans en ik lopen naar school om Ralph te halen en we nemen afscheid.

Ralph mokt..
Waar is de slee?
Vergeten schat..
MMM raar hoo..
Ik was met Ans aan de klets..
Dat kleintje?,
ja schat, die kleine mevrouw..

Meneertje zet zich er snel overheen en we hebben de klets erin.
Meneertje heeft het super gehad op school.

We eten gezellig en op tijd is hij weer op school.
Dan worden we verrast met een lekkere ruiker van de afdeling.
Hoe lief is dat!

Prachtige bos siert onze woonkamer..
Idil waait na school ook binnen.
Net als Jeroen, die even een lekker bakje koffie komt drinken.
Tevens Dylan en Ralph..
Gezellig hoor!

Idil eet gezellig mee.
Ze is namelijk gek op broccoli..
Dat is te zien..
Ze eet veel en smakelijk.
Er is net aan genoeg!

Groot en klein mannetje gaan weer even de schaatsbaan prepareren.
Ze hebben het zweet op hun snor!

Morgen maar even schaatsen..
Voordat je het weet is het ijs weer verdwenen..

Linde gaat morgen weer naar school.
Mijn verloofde is even baantjes trekken met Kees.

Donderdag komt mijn moeder gezellig..
Blijft ze slapen in tante Han haar bed.. ;-)

Linde vind het gezellig, zegt ze.
Aan tante Han zijn we nu zo gewend..
Haha, ik lig helemaal in een deuk..
Wijsneus..

Met het naar bed brengen vertel ik dat ik voor het eerst gekust heb met William Schmidt..
Ze zit met open mond naar me te kijken..
Ik vertel dat ik beneden aan de zoldertrap stond en hij 2 treedjes hoger..
Hij was dik een kop kleiner..
Ik vertel dat ik het maar vies vond..
Zo’n tong..

Ze heeft een boel vragen en ze hangt aan mijn lippen..
Ik vertel dat ik oefende op mijn hand en ze gaat het gelijk ook doen..
We hebben pret voor tien..

Ik vertel dat ze nog maar even moet wachten totdat ze echt iemand leuk vind.
Ze vind niemand echt leuk..
Mooi zo!

Morgen bloed prikken en naar de oncologieverpleegkundige..
Voor mij een nieuwe..
Ik ben benieuwd..
Ik heb een boel vragen..

Oh ja..
Ik heb gisteren een geluksmuntje gekregen zonder afzender..
Postzegel was gestempeld in Rotterdam..
Marco weet het zeker..
Het zullen vast onze Zeelandse  vrinden zijn..
Bedankt!!

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten