donderdag 17 januari 2013

VUmc


Donderdag 17 januari 2013

Vanmorgen nog net even de kinders gezien..
De wekker van Marco helemaal niet gehoord..
Heerlijk geslapen!

Kinders gaan bepakt en bezakt naar school.
Sloffen, sneeuwbroeken, gymspullen en overblijfspullen..
Tjeempie wat een boel!
Ik zwaai de bups met plezier uit..

Marco werkt in de ochtend thuis.
Ik lees de krant en geniet van mijn kopje koffie, die steeds wat beter gaat smaken..
Mijn smaak is nog niet helemaal terug..
Duurt voor mijn gevoel langer als de vorige keer..

Ik kleed me lekker aan en tut me op..
Doe wat hh klusjes..
Marco heeft een afspraak en vertrekt iets voor tienen.
Ik zoek de VUmc site op en verdiep me een beetje in de borstsparende operatie onder echogeleiding.
Dat kwam ik in de krant tegen.
Lijkt me wel wat..
Betere resultaten en minder gezond weefsel snijden ze aan onder de echogeleiding..
Morgen nog maar eens bekieken..

Even later staat As voor het raam, sprankelend en fris.
Ik krijg een heerlijk stukje zalm, voor mij en voor de rest.
We hebben er vanavond heerlijk van genoten!!

We hebben er weer heerlijk de klets in.
Mijn vriendinnetje Iert is niet zo lekker.
Beterschap stuk!

Mannetje komt na een tijd ook weer binnen wandelen, samen met trekkoffer..
Met zijn drietjes kletsen we ook nog even gezellig.

S’middags haal ik de kinders met slee op.
Het is hartstikke koud!
Ik heb een tas mee omdat we niet voldoende fruit in huis meer hebben.
Linde speelt met Fay, en Dylan gaat met ons mee.
Ik laat de meiden vast naar huis gaan.
Die redden zichzelf wel even.
Marco zit toch op zolder.

Met Ralph en Dylan ga ik naar de Albert.
Onderweg komen we gezellige heuveltjes tegen waar je nog net aan vanaf kan glijden.
Dylan is de eerste keer keinerveus..
Hij krijgt een duwtje van Ralph, en gilt van plezier!
Ralph gaat vooruit en achteruit de heuvel af.
Ik geniet..

Na een tijdje gaan we verder..
We halen fruit en lopen weer naar de heuvels.
Nog even gesleed en dan lekker naar huis.
Fruit gegeten en even warm geworden met een kop thee.



Meiden maken een gezellige sneeuwpop en Dylan en Ralph vertrekken naar Dylans tuin.
Ik maak de zalm klaar..
Gek op zalm, gek op vis!!

Rond half zes wordt Fay opgehaald en klets ik gezellig met haar moeder.

Eten klaar en om zes uur zitten we aan tafel.
We eten met smaak en het is gezellig.

Marco gaat met de kinders in bad,
nadat we eerst even een klein drama met Ralph hebben..

Ach ja, hoort er af en toe bij..
Gelukkig draait hij snel bij..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten