woensdag 31 oktober 2012

Pruik

Woensdag 31 oktober

Redelijk geslapen.
Vreselijk gedroomd dat er een Chinees mij een beetje op ging leuken..
Mijn haar werd op mijn achterhoofd kaalgeschoren, 
dan kan er,
met het haar erboven,een leuke lok gemaakt worden, 
maar het kon, als alternatief ook leuk opgetist/dist? worden..
Beetje jaren 80, met heel veel lak..

Ik kreeg van die Afrikaanse grote oorlellen.. 
En als klap op de vuurpijl brak hij, zachtjes mijn pink, ring en middelvinger, zodat ze korter werden en even lang..
Zo werd ik vanmorgen wakker, eeehhhhh...
Het is dat ik het aan Marco verteld heb, anders was ik het glad vergeten..
Iemand een verklaring?

Kindertjes gezellig naar school, ze hebben er zin in..
Linde verteld dat ze 3 foutjes had met haar tafeltoets en dat ze 2 kleine foutjes had met haar topo Groningen toets..
Apetrots!

Relaxt ochtendje, ik doe wat boodschapjes, beetje huis, beetje was..

Kinders zijn lekker vrij in de middag, s'middags komt Carool met Mandy, 
Alledrie hebben we er zin in!

Ik krijg een prachtige bos van Willem-Ernst, dat maakt me gelukkig!

Ook liggen er 3 pakjes te wachten op me..
Wauw!!

Dylan speelt gezellig bij ons..
Chan is werken, oma past lief op.. 
Oma maakte een relaxte indruk toen ze nog even langswipte..

Alledrie mogen ze er 1 open maken, het lijkt wel Sinterklaas...
Heerlijke leesbladen, hele lieve kaartjes,
en een lekker boek van Susanne Vermeer..
Zo, dat noem ik nog eens verwend worden!
Meiden, wederom bedankt!!

Oh ja, vanmorgen zijn mijn doeken binnengekomen, allevijf zijn ze prima!
Staat eigenlijk best leuk!
Zachte stof, en je kan ze op verschillende manieren dragen..

In de middag maakt Ralph een fotoreportage van Carool, ik, Mandy en Linde terwijl we allemaal zo'n doek ophebben.
Hilarisch!


De middag is gezellig, druk ...
met vier hollende kinders, 
maar ze spelen ook lekker buiten.

Carool en ik praten bij, 
dat kunnen we goed, 
met een lach en een traan.

Ik google nog even naar een pruikenmeneer en ik vind er een in Haarlem.
Ik bel op en maak een afspraak, ze hebben alleen nog een plekje om drie uur..
Ze zitten verder de hele dag vol....

Pruikenwinkel?
De hele dag vol? 
Vinden we toch wat raar...

Ik vraag of het vrijblijvend is, natuurlijk zegt ze..
Oh, gelukkig...
Ik zeg dat de kinders wel meegaan en of dat geen bezwaar is.. 
Natuurlijk niet, zegt ze..  Zo, ook geregelt.
Vink.

Ralph gaat met Fangio naar de voetbal.

Ik ga naar de apotheek mijn pillen halen, ik mag morgen al beginnen met de dexa..
Dat zal ik zeker doen..
Ik zie dat er maar 3 tabletjes Emend in zitten, daar schrik ik van..
Zal dat niet te weinig zijn..
Vrijdag even vragen.. Toch tijd zat..

Carool en Mandy eten mee, en mijn schat eet weer uit de magnetron..
Linde naar de streetdance, en Carool ruimt lekker op..
Ze is echt kind aan huis ;-)) 
Daar hou ik van, doe of je thuis bent..

Na achten vertrekken ze, kuz kuz..
Sterkte wijffie, je mag me altijd bellen.. 
Dat weet ik.

Dag Mandy, dag Carolala, zingen we luidkeels als ze wegrijden..
Dat doen we al jaren, en hoort er echt bij..

Kinders liggen er voor het nette iets te laat in..
Ralph heeft nog pijn van een sliding, er gaat hulkencreme op..
Ik kruip nog even lekker bij hem..
Lekker geurend ventje..

Zo, klaar..
Vroegertje..







1 opmerking: