donderdag 1 november 2012

Collega's

Donderdag 1 november 2012

Vandaag maar eens op de laptop een stukje schrijven.
Het is dodelijk vermoeiend om te schrijven zonder spellingcontrole..
Ik hoop dat het lettertype hetzelfde is, digibeetje kruist haar vinger..

IPAD is leuk, maar zonder spellingcontrole duurt een stukje schrijven soms bijna een uurtje!
Vandaag begonnen met dexa, in de ochtend had ik er geen last van,
vanmiddag knalde hij binnen.
Het lijkt wel of ik extacy op heb, ik voel me een stuiterbal, terwijl ik zit, belachelijk!!

Ik reageer fel, ben me daar wel bewust van, dus ik moet eerst even nadenken voor ik reageer..
We hadden 10 minuten gesprekken op school en Linde haar juf zal wel gedacht hebben,
zoooheee felle tante..
Morgen maar even zeggen dat dit door de pillen komt.. 
Gelukkig hoef ik ze maar een dag of 5 te gebruiken.

Kindjes doen het heel goed op school! Linde zal binnenkort getest worden op dyslexie..
Juf zou dit nog even gaan regelen..
Dat lijkt me een goed idee juf!!
Weet het meiske ook waarom spelling en de rest zo lastig zijn..

Vanmorgen kreeg ik een sms’je van Charlot of ze even gezellig langs kon komen,
hartstikke leuk!
Het was gezellig, prachtige bos en een lief kaartje gekregen..
Lekker over de afdeling gesproken en natuurlijk gevraagd of er nog leuke roddels/nieuwtjes waren.. en ja hoor;  baby Pepijn is geboren.. van harte!!
We komen nog tot een overeenkomst tussen Eef, Hanneke en ik, alle drie nachtdiensten gedraaid, daarna alle drie regelmatig gaan werken...

Er is nog niet meer bekend over een eventuele fusie..
Het uitje in Alkmaar was geslaagd.. fijn..

Hanneke belt nog op, dank je wel Hannek!
Ik vond het superfijn om even met je te kletsen, en als ik toch voor een pruik ga,
zal ik geen heule lange haren nemen!!
Goede tip!
Ik zal je zeker bellen, je hebt me echt het gevoel gegeven dat ik je altijd kan bellen, superlief!

Ik krijg weer een boel kaartjes, en gek genoeg zijn ze bijna allemaal van collega’s..
Dat doet me toch zo goed meiden!!!

Ook krijg ik weer 2 heule leuke bladen over de post..
Ik ga me morgen zeker niet vervelen..
Eigenlijk de komende weken niet ;-))
Meiden, bedankt..

We sjezen nog naar top-shelf, Linde heeft nog geen winterjas..
Ik zag al voor me dat het gaat sneeuwen.. Op mijn heupen dus..
Na wat moeilijk doen, want eigenlijk wil ze er eentje van 250 euro.
Ik zeg dat ik 80 betaal en dat ze ze de rest zelf kan betalen..Serieus denkt ze erover na..
O jee, denk ik..
Andere tactiek..
Als je nog 250 euro spaart kan je van dat geld ook een IPAD kopen..
Die wil ze nml graag.
Niet dus..
Maar het zet haar wel met beidde beentjes op de grond..
Madame superleuk de winter in, met een langere mexx jas, Bart’s handschoenen, muts en kol.. Leuk!!!!

Ralph een paar zwarte Bart’s handschoenen.zijn jas is nog prima voor deze winter..

Dylan vind het niet eerlijk..
Waarom krijgt Linde zoveel? En Ralph zo weinig?
Ik vertel dat Ralph altijd genoeg krijgt..
Dylan lijkt genoegen te nemen met dit antwoord..

Van Floor krijg ik een prachttekening. Dametje heeft oorbelletjes.. ze wordt groot.
Dylan heeft ook nog een prachttekening gemaakt, en Linde heeft samen met Jayden ook nog leuk gekleurd..
Waar is mijn tekening?, vraagt Ralph, oeps, die ligt nog bij Chantal,
maar daar ben je morgenmiddag toch schat..
Gelukkig, geen emotionele toestanden zo voor het slapen gaan.
Want daar is ons meneertje als hij wat moe is, toch erg gevoelig voor..

Papa belt nog gezellig op, vanmorgen had ik mijn moeder al  gesproken..
ik vertel hoe ik me voel..
Marco gaat hardlopen, papa wil Marco nog even spreken..
Wil je zaterdag mee naar AJAX?, komt mama naar Ing.
Machtig, zie ik aan Marco zijn oogjes..

Ik zeg tegen mijn vader dat hij onderweg naar het stadion Marco maar even moet bijpraten over voetbal..
We volgen het niet zo..

Succes schat, zegt mijn vader, voor morgen.
Ik zeg dat ik de kanker mijn lijf uit ga boksen..
hij lacht.. 
Ik hoor hem graag lachen..

Lieve mam, als je dit nog leest,
kop op hoor, neem een lekker slaappilletje dan voel je je morgen weer een beetje de oude!
Zoals ik me nu voel, stuiter ik waarschijnlijk deze nacht door!

Daarna nog een tijdje gebeld met tante Han, heel veel sterkte lieverd..
Morgen bellen we!


Spannend..
Morgen..
Marco gaat fijn mee..
Kom maar op met die chemo!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten