woensdag 6 februari 2013

Iemand?



Woensdag 6 feb.

Goedemorgen, het is weer wit!

Mijn lieve broer en schone zuster hebben schik, 
ik krijg een bereleuke foto van 2 kanjers in de de sneeuw..





Gisteravond had ik het er nog met Marco over,
van het weekend gaat zijn vrind skieen en hij had zo mee gemogen..
Ik zeg op mijn beurt dat 3 niet zo handig is..
gezellig in je eentje in de lift..
Of met iemand die veel groter is dan jij..
Of veel dikker..
proberen in het baantje van de sleeplift te blijven..
Omvallen, lift weer stil..
We hebben schik..

Misschien een ander keertje..
We gaan tenslotte Carnavallen!!

Gisteren heel gezellig koffiegeleut met Charlotte..
lekker bijgekletst, Anderhalf uur is echt zo voorbij als je een boel bij te kletsen hebt..

Vandaag was mijn oude buurmeisje Marjon gezellig op de koffie..
Pracht van een hip stukje op tafel..
helemaal leuk!




We hebben de klets erin en voor we het weten is het alweer voor half twaalf..
Ik zie de oma van Dylan al langslopen richting school en wat andere mama's uit de straat..

Hele dikke zoen,
de volgende keer wordt het Uitgeest!!

Op het schoolplein is het een drukste van jawelste en Ralph heeft zijn zinnen gezet op vriendje Milo..
Daar heb ik echt geen zin in..
Leuk ventje, maar keidruk..

Maandag vroeg meneertje Milo, waarom heb jij een hoofddoek om?
Ik antwoorde dat ik borstkanker heb..
Maar dat weet je toch van mama?
Ik zag dat het ventje schrok van mijn ietwat directe opmerking..
Ik kon het even niet helpen..

Op een gegeven moment heb ik het stel buiten gezet..
Ze maakten elkaar nog net niet af.. 
en liepen alleen maar te schreeuwen en te springen..
Druk plus druk = megadruk..

Vrijdag mag Ralph gezellig bij Milo spelen..
das fijn..
Na wat gemok, schikt Ralph in zijn lot van kind..
gelukkig is dat snel over als we Dylan, plus oma, inhalen met lopen..

Oma vind het goed als Ralph komt spelen, 
echter ik besluit om niet te gaan shoppen met Linde..
Linde wil graag iets nieuws voor Carnaval, 
maar ik zeg dat er nog een jurk in de kast hangt van 40 euro..
Die is 1 keer gedragen, dussss
Dametje vind het niet leuk maar ook zij schikt zich in haar lot van kind..

De heren zijn vandaag dus gezellig om me heen..
Linde speelt gezellig bij Anouk, waar Nikki ook speelt..

Gisteren is mijn vissenkom kapot gevallen in mijn wasbak..
Vis zwemt nu in een gezellige vaas in de rondte en eigenlijk kan dat, voor even, best..

Toen ik vannacht, even wakker was, moest ik denken aan de reclame van Marktplaats..
sneakers, le cock, donkerblauw.. 
1x gedragen in het Tropenmuseum.. 
maat 42, 
ruilen voor een vissenkom...

Iemand?

Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten