vrijdag 11 januari 2013

Tommy Hilfiger


Vrijdag 11 januari 2013

Heerlijke dag!
Mijn ogen staan weer normaal en ik heb geslapen als een os.
Maar 2 opvliegers gehad..
Om half acht ben ik beneden.
Kinders zijn lekker fris en fruitig..

Ik geniet van ze..

Het is koud geweest vannacht..
Auto is hartstikke bevrozen..
Marco zet de auto alvast even aan..
Scheelt weer met krabben..

Ik krijg een dikke pakkerd van mijn mannetje en kinders,
en voel me gelukkig..

Ik zwaai en bedenk dat de dag voor mij is..
Ik neem een grote mok thee en eet een boterham.

Het bevalt me goed.

Ik lees lekker de krant en doe de gebruikelijke huishoudelijke klusjes..
Tegen tienen kom ik in actie..
Buiten is het nog koud..
Mijn auto is nog bevroren..
Ik breng een pakje bij de buurvrouw die ik nog niet gesproken heb..
Ik heb een spuughekel aan buurtjes die een paar dagen hun pakjes bij ons laten staan..
Haal toch gewoon op!

Ze staan maar in de weg..

Ze weet zich geen houding te geven als ik voor de deur sta..
Stotter de stotter..
Ik vind het allemaal gescheten..
Ajuus!

Ik wip even langs Chan, terwijl ik mijn auto aanzet..
In mijn toestand is het beter om niet te krabben.. ;-)
Even gezellig bijgekletst.

Ik ga even langs de Bruna om 2 pakjes af te geven..
Dan ga ik naar het dorp..
Ik heb mijn dunne jas aan..
Dat is goed geschoten..
Ondanks dat het berekoud is, is het in de winkels erg warm..

Ik heb mijn cadeaubonnen mee van mijn verjaardag,
om misschien een nieuw horloge te kopen.

Mijn oog valt er op eentje..
Hij lijkt op mijn vorige..
Ik vind hem perfect..
In the pocket!!
Tommy Hilfiger siert mijn pols!

Opvallend vaak kijk ik hoe laat het is..

Ik snuffel nog wat in de rondte maar ik zie verder niks..
Toch al een hele poos aan de wandel..
Ik eet een lekkere hotdog bij de HEMA..
Hij smaakt me weer best!

Onderweg naar huis merk ik dat ik lekker mee loop te galmen..
Tegen tweeën ben ik thuis..

Ik neem mijn rust..
Chan neemt de kindjes mee naar huis..

Na vieren is het spul plus Dylan weer hier.

Linde gaat lekker met Anouk even buiten spelen.
Allebei een appel mee.

Ralph rules op de IPAD.
De mannen willen niet naar buiten..
Ze eten een appel en zijn zoet.
Net als hun appel.

Marco heeft een missie..
Hij heeft het de hele week er al over..
Ik ga vrijdag naar de Jumbo!

Ik ben benieuwd..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten