dinsdag 18 december 2012

Stijve hark


Dinsdag 18 december 2012

Iets na zevenen wek ik mijn vriendje omdat hij nadat de wekker is afgegaan weer in slaap was gevallen..
Heerlijk geslapen..
Ik voel me goed..
Ik spring mijn bed uit en ga lekker aan de tut..
Marco verzorgt beneden de kindjes die al lekker aangekleed zijn..
Ze zijn opgeruimd en gezellig..

Ralph zijn haartjes worden even in de coole stand gezet..
Linde draait een leuke rol in haar haartjes..
Vandaag allebei gym..
Wel even tegen Marco gezegd dat Ralph nog een beetje rustig aan moet doen hoor..
Meneertje vind het lastig, maar begrijpt het wel..

Tante Han is ook ontwaakt..
Haar wekkerradio stond wat minuutjes achter..
Ook zij komt er gezellig bij..
Lekker kopje thee en even bijkomen.
Marco gaat mooi in pak naar school met de kindjes..
Mijn mooie vent!

Er is weer rust in huis..
Lekker..
Radio aan, en een ontbijtje met de krant..
We hebben even gezellig de klets erin..

Na een tijdje gaat tante Han aan de poedel..
Ik doe even de was en neem mijn medicijnen in..
Nog maar 2 tabletjes afgelopen dagen ingenomen tegen de misselijkheid..
Dat is bijzonder weinig..

Ik heb geen buikkramp, geen volle buik..
Nu maar hopen dat dat zo blijft..

Ik ga me ook lekker aankleden en tante Han gaat lekker even in de sop.
Ik ga wat boodschapjes doen..
Ik loop lekker een tijdje langs wat winkels..
Ik heb een beetje last van mijn onderrug..
Beetje te veel gelegen afgelopen dagen..
Komende dagen maar een beetje meer aan de wandel..
Stijve hark voel ik me..

Ik haal Ralph lekker van school..
Hij is blij om me te zien..

Hij springt met twee beentjes om me heen op me..
Heerlijk..

We gaan lekker naar huis..
Thuis heeft tante Han Lara aan de lijn..
Ik neem het gesprekje over..
We houden het niet zo lang..
Ik heb m’n jas nog aan..

We eten gezellig als Linde ook thuis is..
Manon heeft een heerlijke frisse hap gemaakt die me bijzonder goed smaakt..
Ik smul ervan!
Ook eet ik natuurlijk wat brood..
Kinderen genieten en hebben schik..
Altijd leuk aan tafel eten..

Tante Han brengt de kinders lekker naar school.
Ik ga in de rustmodus..

Ik lees een beetje en val toch ook even in slaap..
Heerlijk..

Beneden is het warm en gezellig..
Kinders zijn alweer bijna thuis, altijd weer een korte middag..
Bianca wipt nog even langs en we kletsen bij..

We hebben veel schik deze middag, we spelen spelletjes en kletsen bij..

Linde heeft absoluut geen zin om naar de Zumba te gaan.
Ze verzint dat ze misselijk is..
We moeten er hartelijk om lachen..
Natuurlijk gaat madame wel naar de Zumba..
Achteraf maar goed ook!
Anders had ze ook geen kerstchocolaatje gekregen!

De moeder van Idil brengt ook nog een lekkere hap..

We eten van iedereen iets..
Beetje van Manon, beetje van mijn schone moeder, en een beetje van mezelf!

Kinders te bed..
Ralph lag al om half acht in katzwijm..
Linde ging nog even vrijen met Siem..
Om acht uur kwam ze beneden om even te zeggen dat Siem niet naar beneden ging.
Ik Siem gehaald en daarna ging madame ook lekker slapen..

Hoera..
Kwart over acht kwam Marco thuis..
De beste verrassing voor het slapen gaan..
Je vader knuffelen!!

Marco eet 5 broodjes ala Manonie..

Hij geniet..

Fijne avond!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten