zondag 16 december 2012

Slaapwandelen


Zondag 16 december 2012

Gisteravond kwam klein mannetje zijn bed uit en liep naar ons beneden..
Even lekker wat drinken en toen ben ik met hem naar zolder gegaan..
Hij was niet heel erg warm,
maar ik merkte wel dat er enorm veel snot aan het loskomen was..
ook het hoesten werd meer..
Hij werd erg rustig van het bij me zijn..
Wat heerlijk toch..

Ik heb een hele tijd naar hem liggen kijken en ben toen ook in slaap gedommeld..
Tegen tweeën merkte ik, dat hij naar beneden ging en daarna ben ik weer in slaap gedommeld..
Toen ik wakker werd was hij nog niet terug..
Ik naar beneden en daar lag klein meneertje bij groot meneertje..
Marco vertelde dat hij aan het slaapwandelen was..
Ik heb Ralph weer meegenomen en we hebben verder lekker geslapen..

Iets na achten waren we wakker, madame was al beneden..
Ik heb me lekker aangekleed en madame had beretrek..
Voor iedereen een lekker ontbijtje gemaakt..
Papa mag lekker blijven liggen..
Hij heeft zo’n drukke week gehad..
Uit Ralph komt weer geluid..
LINDE…
Ja hoor, hij knapt weer een beetje op..

Linde gaat knutselen en Ralph keutelt wat op de Ipad.
Ik doe mijn normale dingetjes..
Tegen tienen maken de kindertjes Marco wakker..
Met een heerlijk ontbijtje op bed..
Mijn mannetje is vrolijk en blij..

Beneden komt hij even bij..

Ik vraag of hij wat dingetjes voor me wil doen, en dat is geen probleem..
Gelukkig maar..
Ik voel me niet zo lekker..
Ik ga even terug naar bed..

Ik lees wat en dommel even weg..
Ik wordt erg warm wakker..
Tijd voor mijn PCM..
Beneden eten we gezellig aan tafel,
Dan eet je toch beter!

Bianc en Henk en Fiona komen nog langs met pittige pompoensoep,
en mijn schoonouders brengen nog een lekkere hap die we lekker vanavond gegeten hebben!
Heerlijk..
Niet de keuken in!

Morgen komt tante Han, haar kamertje is in orde, en ze heeft een eigen kerstboom!
Ralph zal morgen nog een dagje thuis zijn,
en Marco heeft gelukkig kunnen regelen dat hij zelf mee kan voor de dislectie test van Linde..
Hoe fijn..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten