zaterdag 15 december 2012

Glimlachjes..


Zaterdag 15 december 2012

Klein mannetje heeft vannacht lekker bij me geslapen..
Heel veel lieve glimlachjes gezien vannacht..
Hij klinkt als een zeehondje..
Hij is heel warm en bijzonder lief..

Regelmatig drinken we wat..
Vanmorgen om half negen pas wakker..
Madammetje hoor ik naar boven komen met een kopje koffie..
Ik zeg dat ze naar Ralph zijn bed moet gaan omdat papa daar ligt..
Toch wordt Ralph wakker van ons zachte gebabbel..
Hij glimlacht en zegt dat hij zich redelijk voelt..

Ik ga lekker naar beneden.
Marco zegt dat hij uit een diepe coma komt..
Gelukkig wel lekker geslapen..

Ik laat hem lekker even wakker worden..
Linde heeft al een groot gedeelte van de Voice gegeken..
Zij is dus al een tijdje wakker..
Ralph komt ook gezellig met grote blossen naar beneden..
Even temperaturen..
38,5 PCM gaat er zonder morren is..

Ze kijken lekker nog een stukje de Voice en ik verzorg het ontbijtje..
Ralph wil wel een sinasappeltje..

Linde krijgt een lekker broodje met pindakaas en mijn inmiddels wakkere mannetje neemt lekker twee geroosterde boterhammetjes met kaas.

Ik bemerk al snel dat mijn smaak alweer weg is..
Ik neem toch een kiwi en een broodje kaas..
Er moet natuurlijk wel gegeten worden..

Toen ik mezelf aan het wassen was zag ik dat mijn hoofd weer rond en rood was..
Tomatenhoofdje..

Ach ja.. hoort er inmiddels ook een beetje bij..

Ik mail wat in de rondte en ik zie dat As en Iert het prima naar hun zin hebben..
Hoe fijn!

 


Mijn schone moeder en vader zijn content met hun cadeau voor hun huwelijk..
Daar zijn wij ook heel content mee!

Mijn moedertje is inmiddels ook ziekjes en Simone heeft de familie afgeblazen omdat ze zelf een buikgriepje heeft..
Och och, wat een familie!

Dan gaan mijn ochtendpillen erin..
Hatsjekidee..

Helpt me er doorheen..
Marco doet even lekker de badkamer..
Als hij beneden is gaat hij aan het werk..
Gisteren natuurlijk niet veel kunnen doen..
Dan gaan wij naar boven..

Boven verschoon ik de bedden..
Ik merk dat ik af en toe wat warm ben..
Opvlieger?
Ik weet het niet..

Ik voel me verders ok..
Wel wat moeiig..
Ralph staat lekker onder de douche en Linde gaat erachteraan..

Ralph zijn bed wordt ook lekker even gedaan..
Dan rest ons alleen Tante Han haar bed..
Kamer is een grote chaos..
Racebaan staat half opgezet..
Verkleedkleren liggen overal..

Morgen is haar kamertje aan de beurt!

Tegen enen eten we weer een hapje..
Linde is druk met een opdrachtje van oma..
Dat wordt overigens erg leuk hoor, mama!

Dan gaan Ralph en ik er weer even in..
Ralph valt als een blok in slaap..
Het lijkt wel of hij wat snotteriger wordt..
Hij hoest ook iets meer..
Ik lees even wat en doezel toch even weg..
Ralph is nog in diepe slaap als ik er uitga..

Ik tut me op en kleed me aan..
Gordijntjes open en manneke slaapt lekker verder..

Na een half uurtje komt hij naar beneden..
39,8.. PCM erin..
Ziek poppetje zit voor zich uit te staren en wil alleen maar drinken..
Dan vraag ik of hij een appeltje wil.
Ja, knikt hij..
Want praten doet hij bijna niet..
Daarna een pindarotsje en iets van marsepein..
Ergens anders heeft hij geen zin in..

We spelen Scula en Linde gaat met Idil naar Idil haar huis..
Ze hebben mooie kerstkaartjes gemaakt..

Ralph heeft wel zin in een filmpje..
We kijken Pietje Bell..
Dan komt Tess met haar moeder een zakje snoep brengen voor Ralph..
Hij kon natuurlijk niet naar het feestje..
Dat begreep hij maar al te goed..
Hij heeft niet veel gezegd maar hij vond het wel erg leuk dat ze er even was..

Ik ga aan de kokkerel..
MMM bloemkool..
Met restje shoarma en stukje kip..
Smaakte werkelijk nergens naar..
Maar eten moeten we..
Ralph eet een bakje appelmoes..
Arm schaapje..

Daarna spelen we spelletjes..
Rubiks race en Trinominos..
Beregezellig!

Marco brengt Ralph te bed..
Eerst nog even onder de douche..
Die zetpilletjes geven me toch windjes bij hem!
Linde zit met een knijper op haar neus een spelletje te spelen..

Ze kan niet tegen Ralph zijn windjes lucht..

Ik moet er weer om gniffelen..

Ik scoor nog een leuk overhemd op MP voor Ralph van Gaastra..
Voor het kerstdiner van woensdag..
Meneertje is ietwat kieskeurig dus doen we het voor het gemak maar even zo..

Mijn vriendje zit gezellig voor me..
Hij tikt en ik tik.
Fam. Tik..

Ik doe mijn hoofddoek weer af..
Er is weer een opvlieger..

Ps Ik heb ook mijn dure prik weer genomen..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten