donderdag 20 december 2012

Kleine viezerik



Donderdag 20 december 2012

Kindjes mogen uitslapen maar zijn, net als ik, om half zeven wakker..
Het is nog pikkedonker..
Mannetje laten we even lekker liggen..
Ik voel me prima..
Ik moet alleen heel erg plassen dus ga ik eruit..
Door mijn gekeutel worden ze dus wakker..

Beneden gezellig de boom aan..
Heerlijk..
Ik start de boel op..
Om acht uur gaat Ralph Marco wakker maken..
Lekker met een kopje koffie..

Mijn vriendje heeft zo vast geslapen dat hij even wakker moet worden..
Tegen negenen brengt Marco de kindjes naar school..
Bepakt en bezakt..
Ze eten een broodje op school..

Ik heb een heerlijke dag..
Scheer mijn koppetje..
Ik rommel, doe wat in het huis, eet heel veel crackers met kaas..
Doe wat boodschapjes en loop een stuk..
Ik rust met een blaadje lekker op de bank..

Ik eet een mars en een kitkat..
En loop lekker naar school..
Het is erg vies weer..
Ik heb mijn capuchon op..

Dylan en Ralph komen tegelijk uit school..
Op Linde moeten we wat langer wachten..
Jippie, het is vakantie!!!

Onderweg is het gezellig..
Valerie loopt ook gezellig mee..

Thuis maak ik bordjes fruit,
we spelen rummikub,  Linde heeft blossen en heeft het koud..
Och tjeempie..
Dylan eet ook een hapje mee omdat Jeroen moet overwerken en Chan ook laat thuis is.
We eten gezellig en lekker..

Om zeven uur gaat Dylan lekker naar huis, Linde gaat douchen want ze heeft het koud..
Ik knuffel en vrij en lach en stoei met mijn kleine grote vent..
Hij aait mijn bolletje en geeft er een kus op..
Je ruikt lekker mama..
Dank je, schat!

Kindjes slapen voor achten..
Marco komt ook thuis en heeft nog een gezellig momentje met Linde..
We kijken naar kleine viezerik en zijn onder de indruk..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten