vrijdag 21 december 2012

Pindasoep


Vrijdag 21 december 2012

Even een kortje, want ik ga lekker de Voice met de kinders kijken..
In ieder geval de eerste helft..

Ralph kijkt voor het eerst de Voice Kids in de avond..
Hij heeft er ontzettend veel zin in..
Hij staat de hele tijd op zijn hoofd..
Om wakker te blijven, zegt hij zelf.. haha

Linde zapt steeds naar goede tijden..
Vind ze natuurlijk reuze interessant..

Ik drink voor het eerst sinds een week weer een kopje koffie..
Ik moet zeggen dat hij me niet tegen valt..

We hebben een heerlijke 1e vakantiedag gehad..
Veel spelletjes gespeeld..
Toch ook maar een startje gemaakt met TOPO Gelderland..

Ralph heeft met zijn voetbalvriendjes Fangio en Duncan gespeeld..
Dat was heel erg gezellig, vertelde hij..
Mooi zo!!

Marco vertelde dat hij veel werk verzet heeft, hij heeft vandaag lekker thuis gewerkt..
Ook fijn..

Mijn mannetje is nu naar zijn studievrinden voor de laatste loodjes..

Laten we hopen dat ze straks allemaal tevreden zijn ..
Dan hebben we echt vakantie..

We hebben vanavond heerlijke pindasoep gegeten..
Werkelijk nog nooit gegeten, maar het smaakte ons allemaal buitengewoon lekker!
Bedankt schone zuster!

Lieve mensen,
Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten