zaterdag 24 november 2012

Charming Lady


Zaterdag 24 november 2012

Heerlijk geslapen, niet misselijk geweest..
Eigenlijk ook niet wakker geweest.
Ik ging er na twaalven in maar ik was rustig in mijn lijf en in mijn koppie..
Ik krijg nog een leuke foto van mijn moeder, als hippe jonge zuster.
Wauw, mijn moeder was echt een charming lady..


Ik heb vannacht nog even heerlijk gedoucht..
Vind ik altijd fijn..
Schoon te bed..

Mijn elektrische deken staat lekker aan.
Mmm, dat voelt plezant..

Mijn slaapmutsje weer op mijn koppie, en tukken maar..
Ik val in slaap op mijn mannetje zijn snurkjes..

Vanmorgen wel een beetje weeïg..
Snel mijn pilletjes innemen en Marco draait zich nog even lekker om..
Het is acht uur.. prima tijd!
Ik rommel wat in huis, kinders zitten bij te komen achter de tv..
Ik vind het allemaal prima..

Kinders een broodje, ik verplicht ook..
Brood smaakt me al niet lekker meer..
Toch moet ik eten..
Morgen maar weer roosteren..

Mandarijntje en tomaatje en een banaan eet ik op..
De citroenthee is weer op het aanrecht gezet..
Koffie blief ik niet..
Water smaakt ook niet best..
Oh ja, ik heb de turkse appelthee nog van Non,
straks maar even proberen.

Ik lees even de krant als mijn grote mannetje beneden komt..
Hij heeft gelukkig ook weer lekker geslapen..

Ik was me suf en ben best druk..
Ik voel me nog steeds weeïg en ik ben ook kouwelijk..
Ondanks mijn warme doekje op mijn koppie..
Straks lekker terug mijn bedje in..

Ik ga niet naar de voetbal en ook niet mee naar de Sint..
Even aan mezelf denken..

Chan zegt dat ze er fotootjes op kan zetten, op mijn blog..
Dat lijkt me leuk..

Ik selecteer er een paar en zij zet ze er allemaal op.
Is hartstikke leuk geworden!

Kinders kleden zich aan en gaan gezellig naar de voetbal..
Daarna gelijk door naar de Sint.
.
Ik heb het rijk voor me alleen..
Ik doe een tuk van twee uurtjes en ik voel me een stukje beter..
Ik heb toch wat slaaptekort gehad met die nachtelijke scheerpartij en
de dexa..

Hakt er toch ook wel in… zo’n chemo..
Ik heb gelukkig nog geen watten keel..
Maar dat zal ook nog wel komen..

Ik eet een zakje kippen noedels, die smaken me prima..
Ik ga me lekker optutten en doe vandaag eens mijn rode doek op..

Pikobello, alleen wel een beetje plofferige kop van de dexa..
Ach ja, hoort erbij..

Weer nergens zin in..
Ik vlij me neer op de bank, kaarsje aan en muziekje aan..
Ik pak een blaadje, bevalt goed..
Voor 5 minuten..
Ik ga toch maar even onze bedden verschonen en ik zuig nog even de beneden boel..
Zo, helemaal warm ben ik weer..

Ik ga maar vast aan het eten beginnen..
Broccoli klaarmaken, en dan staan de spruitjes alweer voor het raam..

Ralph heeft 3 doelpuntjes gescoord, 
Marco vertelde dat hij wel wat opgepept moest worden..
deed ze goed, weer eens even winnen!


Linde is superblij met haar creolen, wel wat groot..
met strassteentjes.
Ralph is iets minder blij met zijn NERF geweer..
Die hij helaas al had..

Abuise Sint.., maar hij wordt ook al wat oud..

Misschien kan hij hem nog ruilen..

We hebben gezellig post uit Zandvoort..
Lieve tekeningen en een prachtige commune woordzoeker..
Kinders zijn in hun nopjes en zijn er maar druk mee.. 

We eten gezellig en voor mij wel, een ietwat verplicht nummertje..
Ach joh.

Duurt maar een hele dikke week..
Is voor een goed doel..
Dusssss.
Niet zeuren moeders!

Zo,
kort en bondig, inspiratie is even verdwenen..
Mannetje gaat straks lekker aan de boemel met Rene..
Ik vlij mezelf weer op de bank..

Fijne avond!

1 opmerking:

  1. Hey meiske ....
    Wat goed van je , de beslissing om je bolletje te scheren ... Dat dalmatiër look is ook niet alles ��
    Je doekjes staan je echt goed en dan je brunette look met je pruikje " picco bello"
    Ik hoop dat je je er weer zo goed door heen slaat als je vorige kuur ...
    Dikke kus en knuffel van ons xxxxxx❤❤

    BeantwoordenVerwijderen