donderdag 29 november 2012

Wat een nacht..


Donderdag 29 november 2012

Wat een nacht..
Van 3.00 tot 6.00 opgezeten, verwarming aangedaan..
Ik was koud en ik had buikpijn..
Heul veul op het toilet gezeten..
Ja..

Wat doe je s’nachts..
Je zoekt nieuwe vrinden..
Ik heb een paar nachtvrinden gekregen met wordfeud..
Tegen zessen merkte ik dat ik begon te gapen..
Ik ben er weer lekker ingegaan en heb tot half negen nog even heerlijk geslapen..

Toen ik opstond was mijn buikje eindelijk rustig..
Een platte buik..
Lang niet meer gezien..

Voor het lolletje even op de weegschaal gestaan..
81,5 kg

Prima..
Daar komen de komende weken wel weer een paar kilo’s bij..

Ik douche en tut mezelf op..
Ik mag er weer zijn..
Ik ben nog wel wat zwakjes..

Kloteziekte..
ziek wordt je gemaakt..

Beneden is het lekker warm en heel stil..
snel de radio aan, vaatwassertje en de was..
Stofzuigertje door het huis..
Snelle bel met mijn moeder, en daar is mijn dinnetje Iertje..
Ze is poepbruin en ze ziet er lekker uitgerust uit..

Ze heeft een saus mee van As, lekker pasta van As!
Met verse broccoli..
We hebben het vanavond heerlijk gegeten met de linzensoep van Manon..

Dit kwam goed uit, want kokkerelinspiratie is deze week ver te zoeken..
Je reuk is matig, je smaak is nagenoeg weg..
Dan moet je ook verplicht die keuken in..
En het is al geen hobby van me..

Met Ier is het gezellig..
We hebben het over oud en nieuw..
Lijkt ons erg leuk om daar vanaf een uurtje of 1700 tot een uurtje of 2100 te vertoeven..
Daarna lekker ieder ons eigen weg..
Geregeld..

Misschien nog even een speurtochtje door de mannen laten regelen..
Marco had er wel oren naar..
Ook Rene en Robin staan hier positief tegenover..

Ik vind het fijn om samen te zijn met oud en nieuw..
Ik hoop dat er nog meer communeleden komen..
Allemaal wat meenemen en samen zijn..
Dat is wat je wil met oud en nieuw..

Iert bekijkt mijn kale kop en wordt er een beetje verdrietig van..
Ik trek mijn pruikje op..
Lief..
Ik bedenk me net dat we helemaal geen gezellige foto gemaakt hebben..
Dan maar even een oudje van Iert en mij toen we zo heerlijk pret hadden in Oostenrijk..
Zo leuk!

Iris gaat nog even fijn langs bij haar ouders en ik stuur haar een dikke kuz mee..

Ik eet mijn noodles en een banaan..
Dan gaat deze moeders een uurtje plat op de bank..
Binnen no time lig ik in een zwaar coma..
Gelukkig staat mijn wekker..
Ik heb wel een half uur nodig om bij te komen.
Ik loop iets voor half drie lekker naar school..
Het is fris..
Ik doe mijn capuchon op..

Heerlijk om buiten te zijn..
Kinders zijn vrolijk en blij..
Linde zegt dat ze niet zo lekker is..
Ze loopt vast voorop naar huis..

Thuis is het gezellig.
Idil komt spelen en Dylan en Ralph spelen er op los..
Linde voelt zich weer prima..

Na het eten wordt er weer gespeeld en mogen de kindjes hun schoen zetten..
Ik vertel Ralph dat Sinterklaas ook weleens op een andere dag komt,  ipv op 5 december..
Hoe weet je dat dan mama?
Oh, gelezen in de krant..
Oh OK..
dan weten we dat ook..

Prachtig gezongen..

Tas van Linde wordt gepakt,
ze gaat morgen lekker logeren bij haar vriendinnetje Nikki.
Nikki heeft wel verteld dat ze haar eigen kussen mee moet nemen.
Nou dat regelen we dan toch..
Ach mam..
Bel jij even na of dit klopt?
Nee hoor schat..
Als Nikki dat zegt, dan moeten we dat gewoon doen..
Oh OK!.
Ik hoor haar nog een tijdje rommelen met spullen in haar tas doen..
Ze heeft er echt zin in..
Ons grote meisje..

Ralph is niet in zijn hum..
Hij vind dat we te kort gezongen hebben voor Sinterklaas..
Ik liet hem niet uitpraten toen hij op zijn hoofd stond en ik aan tafel wilde..
Zijn lip doet pijn..
Ook al zit er crème op..
Hij wil mijn kale koppie voelen terwijl ik net mijn doek op heb..
Hij wil dat ik bij hem kom liggen, maar daar heb ik geen zin in..
Het is weer een stomme dag..
Gelukkig heeft hij morgen Sinterklaas op de voetbal..
Dat leid meneertje wat af..

Linde zegt nog voordat ik naar beneden loop, dat Ralph wel wat loopt te piepen..
Ach schatteke, zeg ik..
Je kent hem toch..
JAJA… zegt ze..

Ik hou meer van jou dan jij van mij, roept Ralph..
Ik hou meer van jou dan jij van mij, roept Linde..
Ik roep; Ik hou meer van jullie dan jullie van mij!!!
En stil is het…

Marco heeft school..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten