vrijdag 30 november 2012

Missie


Vrijdag 30 november 2012

Prima nacht gehad.
Niet wakker geweest..
Iets na zevenen beneden.
Linde heeft zin in school..
Vooral in de logeerpartij..

Toen we gisteravond boven kwamen lag er een briefje voor Papa..

Even om je te helpen herinneren dat je mijn tas en kussen niet vergeet mee te nemen..
Hoe lief..

Ik voel me een stuk beter..
Buikje is rustiger..

Ik help om de kinders klaar te maken voor school.
Marco brengt ze lekker..
Hij werkt vandaag thuis..

Ik heb een missie..
Laatste cadeautjes kopen..
Dat moet toch wel lukken.

Ik heb een gezellige bel met mijn schone zuster..
Voor zondag is het geregeld..
Soep en broodjes, pannenkoeken gemaakt door Simoon.
Tante Han verzorgd wat lekkers voor bij de koffie..

Vooral niet te veel gedoe in de keuken..

Ik heb zin in Sinterklaas..
Altijd gezellig en druk..
Gaat helemaal goed komen met de gezelligheid..

Tante Han blijft gezellig logeren..
Haar bedje staat toch klaar..
Geeft mij ook rust..

Marco werkt op zolder..
Ik doe mijn pruikje op en Marco kijkt naar me..
Helemaal goed..

Onderweg bedenk ik me dat ik moet tanken..
En ja hoor, even weggeweest.. maar daar is hij weer..
Kramp..
Wat nu…
Airco op koud, goed zuchten en hopen dat ik op tijd ben..
Ik ben er bijna..
Tankstation..
Ik stiefel naar binnen en vraag om de sleutel..
Ik zeg dat ik zo ga tanken, maar eerst even naar het toilet moet..
Ik ruk mijn pruik af..
Zweet op mijn snor..
Gelukt..

Ik spoel mijn polsen onder de koude kraan..
Hèhè.. ze is er weer..
Nou, dat beloofd wat..

Ik zet mijn positieve knop aan en ik vind een plekje in het centrum..
Haha, werkt altijd..

Ik sjees de winkels af die ik nodig heb en trakteer mezelf op een broodje bij de hema..
Doe ik echt werkelijk nooit..
Ik haal nog wat behangplaksel en verf bij de action voor de surprise en ja hoor..
Weer kramp..
Ik sjees naar de Hema.
10 wachtende voor me..
Ik wissel even 10 euro, en zucht goed door..
Gelukkig werkt het..

Eindelijk.. aan de beurt..
Gelukt..

Mensen kriebel..
Wat een toestand..

Gelukkig de rest van de dag geen last meer gehad..

Ik spreek nog een collega en ga lekker naar huis.
Missie geslaagd..

Ik doe een tuk en pak alle cadeautjes in..
Daar ben ik nog wel 1,5 uur mee bezig..

Mannetje heeft inspiratie en is lekker aan het werk..
Tegen vijven ben ik klaar voor De meneer met de baard..
Ik ga mijn vriendje halen die het heel gezellig heeft gehad bij Chan..

Ook madame heeft het gezellig..
Ik zie het aan haar stralende lach..


We eten makkelijk..
Mannen eten pizza en ik eet een broodje ei..
Heerlijk..
Ralph is nu naar het Sinterklaasfeest bij de voetbal en mijn mannetje doet de boodschappen.


Haha, weer klaar voor het acht uur journaal!

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten