woensdag 28 november 2012

Filmster


Woensdag 28 november 2012

Hidihi,

Oef, ik wordt wakker en voel meteen een kramp in mijn buik..
Ik sjees naar beneden en ik ben net op tijd..
Het is nog voor half zeven..
Het zweet staat op mijn snor..
JAK..
niet fijn om zo wakker te worden..
Maar ja, het hoort erbij..
Ik ben 1,5 kg afgevallen..
Als het riool per kg zou afrekenen hadden we een dure dag..

Ik ga me lekker wassen en trek mijn ochtendjas aan.
Vandaag nog even geen kindjes naar school brengen..
Ik zal wel een krampendagje hebben..
Gisteravond ook al heel veel krampen gehad..
En dan niet van die normale krampen, maar van die perswee krampen..
Gelukkig was ik alleen, en op de een of andere manier, kan ik het dan beter handelen.
Marco zat op zolder.

Beneden zet ik koffie voor mijn grote schat..
Zal ik hem eens verwennen met een kopje koffie..

Door mij is bijna iedereen al wakker..
Spanning is er bij Ralph..
Sinterklaas is op school geweest..
Schoentjes mochten gezet worden..

Linde is druk met armbandjes en sieraadjes..
Ze is een hele tijd aan de keutel geweest..

Marco is ook al beneden en vraagt hoe het is.
Ik vertel..
Om tien over half acht wil meneertje al naar school..
School gaat om 8.00 open, dus het is nog wat vroeg..

Als alles gepakt is vertrekken mijn liefjes naar school,

Dag mam!!
Dag schatten!!
I Love You, wordt er gezwaaid..

Rust..
Radio lekker aan..
Krantje erbij en een ontbijtje..
Ik neem de tijd..

Marijntje is vandaag jarig..
Hoera!!

Nog maar 2x keer kramp gehad met zweet op de snor..
Gelukkig maar..

Ik doe lekker de benedenboel en bel even met As,
ze voelt zich wat snotterig..
Hopelijk is ze snel weer de oude!

Om half twaalf haal ik Ralph op.
Met pruik en al..
Zon schijnt, dus hup ook mijn zonnebril op mijn neus..
Filmster wordt er gezegd..



Mama van Nikki!
Haha, we kletsen even over mij en de logeerpartij..
Gezellig..

Dan hup naar Ralph..
Ralph heeft zin in Jayden zijn  feestje..
Ralph zijn geliefde Tess komt ook..
Ik praat nog even fijn met haar moeder..
s’middags krijg ik nog een prachtige bos van haar..
Superlief..

Met Ralph een cadeautje uitgezocht voor Jayden,
dat doen we niet meer zo net van tevoren..
Als je niet kan kiezen is dat een drama..

Thuis snelle boterham naar binnen.
Linde komt ook fijn thuis..
Hup, Ralph weer naar het feestje en Linde past even op het huis..

Kan ze goed..
Ze weet toch dat ze voor onbekenden de deur niet mag opendoen..

We hebben een relaxte middag..
We maken een gedicht, doen wat rekensommen, en maken muffins..
Heerlijk ruikt het in huis..




Linde speelt alleen en ik rust even uit..

Ralph komt thuis en is bekaf..
Ik ga de keuken in..
Marco is op tijd..
Voor zessen eten we..
Linde ziet ook wit van de slaap..
Geregeld..

Vanavond even geen streetdance..
Op tijd erin..

Even na zevenen is het muisstil in huis..
Marco is naar zijn studievrinden..
Ik ga heerlijk mijn 20.00 journaal kijken..

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten