maandag 26 november 2012

Stoere tante H


Maandag 26 november 2012

Goedemorgen!
Heerlijk geslapen..
Beneden hoor ik nog wat gekeutel..
Marco brengt lekker de kinderen naar school.
Broodjes zijn gesmeerd.

Vandaag komt tante Han..
Gezellig.
Vandaag wordt ik heerlijk verwend, en morgen ook..
Rond 1100 komt ze, ik heb nog even..
Ik eet met tegenzin een geroosterde boterham, een banaan en een tomaat.
Ik heb geen botjespijn, geen hoofdpijn en ik ben niet misselijk..

Ik voel me niet wee..
Ik voel me gewoon goed..
Ik neem mijn handeltje in.. en ik whats app een beetje in de rondte..

Ik moet zelfs nog een beetje in de sprint..
Tante Han belt aan..

Ik ben net, een voor en na foto, aan het maken voor de meiden..
Zoek de verschillen..
Met en zonder pruik..

Leek me een leuke grap..

Ik snel mijn pruikje op..
Tante Han is onder de indruk..
Brunette look doet het goed!

Met d’r jas nog aan verteld ze dat ze gelijk mijn andere looks wil zien..
Ze weet het zeker..
Okidoki..

Pruikje af..
Even wennen, maar ze is snel bekomen van de schik..
Stoere tante..
Ook de doek vind ze leuk,
wat staan kleurtjes je toch goed..
Fijn..
Kan ik lekker Thuis zijn..
Met mijn wisselende looks..

Het ene moment heb ik hier zin in en het andere moment heb ik daar zin in..

We kletsen een tijd bij, en we hebben het hartstikke gezellig..
Ze vraagt wat er gedaan kan worden..
Maakt niet uit zeg ik..
Ik eet een zakje kippennoodles..
Tante Han neemt een harde bol..

Ik mag me lekker terugtrekken..

Ik lees een beetje en doe een powernapje..
Beneden is het gezellig en fris..

Ik drink weer mijn  heerlijke citroenthee..
Ik vind verder eigenlijk alles niet lekker om te drinken..
Ik ga het ook maar niet meer proberen..

Zoek de verschillen grap doet het goed..
Mariek heeft gewonnen!

Kinders komen gezellig uit school..
Ze zijn blij om tante Han weer te zien..
Zij is ook in haar nopjes..
Ralph spreekt misschienvoor later even af met Dylan..

Eerst even bijpraten met elkaar..
We eten een fruitje en Ralph gaat sommetjes maken met tante Han..
Ralph is een slim menneke..
Moeilijke sommetjes maakt hij makkelijk.

Later gaat Linde lekker haar topo oefenen met Tante Han.
De laatste vijf zitten er zo in..
Linde is gemotiveerd..
Je ziet het aan haar blik..

Morgenochtend om 8.15 gesprekje met juf over de dyslexie..
Ik ben benieuwd of ze het heeft,
in wat een vorm, en hoe we zit trajectje dan kunnen gaan voortzetten..
We wachten het maar rustig af..

Ralph weet even niet wat hij moet gaan doen..
Ik zeg dat hij nog even buiten kan gaan spelen, maar meneertje wil eigenlijk alleen maar met zijn kleine vriendje spelen..
Ik stuur een whats appje, bel nog even na..
Ja hoor, dat wil Dylan wel..
Met een poep en een scheet is hij hier..
Ze gaan gezellig het zakgeldspel doen, samen met tante Han.
Linde maakt een tekening..
Voor tante Han..
Das lief..

Ik haal even snel wat kroepoek en wat brood en ik zet mijn pruikje op..
Haha, geen kip kijkt er naar me..
Goeie pruik!!
Ik heb zelfs een beetje sjans in de Albert..
Ik draai me nog even om, om te zien of ik het wel goed heb..
Haha, hij draaide zich ook om..

Tsjakka!!
Feels good..

Thuisgekomen zie ik Non met Cem voor het raam staan..
Gezellig!
Vanmorgen hebben Riek en Non, linzensoep gemaakt..
Zo lekker..

Manon kwam dat gezellig even langsbrengen..
Als een soort van gewoonte doe ik mijn pruikje af..
Daar zat ik dan, met mijn kale kop voor het raam te kletsen met Manon..
Normaal zou ik even een doekje omgedaan hebben..
Maar Cem moest de fles en het kwam er even niet van..
Non, vind het niet erg..
Ze is blij dat ze me vorige week al als Sinead heet gezien..

Iets na vijven vertrekt ze en begin ik aan het opwarmen van Rob zijn hapje, bami..
Beetje saté saus maken en tafel dekken.

Kinders zijn gehoorzaam en ruimen op.
Ralph kleed zich vast om voor de voetbal.
Gelukkig is het niet zo koud..
Vandaag geen thermokleding nodig..

Laar belt nog even gezellig, kort en krachtig..

Marco is verlaat en Ralph rijdt met Fangio naar de voetbal..
Hèhè,
kwart voor zes,
Ralph heeft gegeten, wij kunnen nog even nagenieten van Manon haar linzensoep..
Wederom heerlijk met citroen erin!
Bami als hoofdgerecht..
Prima hap..
Met een wolkentoetje voor de thuiszorg!!

We zingen nog even gezellig voor de Pieten en hun baas,
Iets voor half negen liggen ze heerlijk te slapen..

Tassen weer klaar voor morgen..
Morgen weer gezellig een broodje thuis eten..
Heerlijk, kinders om me heen..

Tante Han schept een poepje uit de kattenbak, naait een tasje en doet nu gezellig een quiltje..
Heerlijk dat ze zich zo lekker  ”thuis” voelt.
Marco heeft ook een nieuw kado gekregen van zijn baas..
Een blackberry..
Helemaal in zijn nopjes is hij..
Kunnen we eindelijk whats appen.
Wat zal dat ons leven verrijken….;-)

Vanavond zit meneertje te werken voor zijn studie..
Op zolder..
Donderdag presentatie..
Ik hoop dat hij inspiratie heeft..

Fijne avond!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten