woensdag 21 november 2012

Herman den Blijker


Woensdag 21 november 2012

Ik kom uit een diepe slaap..
Lekkere kus en een kopje koffie..
Poepoe.. even wakker worden..
Beneden hoor ik ook nog geen geluidjes, kindjes slapen vast nog..

Ik heb gedroomd, naar wordt ik wakker..
Gedroomd over een wit RM pakje..
Mannetje was zo verdrietig..

Straks even whats appen naar Iertje..

Mijn haartjes zitten weer als gegoten!
Ik trek aan een paar haartjes, en ik heb er gelijk een heuleboel tussen mijn vingers..
Het zal niet lang meer duren of ik heb net zo’n kale knikker als mijn held..
Herman den Blijker...
Wat is dat toch een lekkere vent.
Ik roep het wel eens vaker,
maar er zijn weinig meisjes die zich tot hem aangetrokken voelen..
Haha, ik wel..

We hebben een beetje ochtendspits..
Marco moet op tijd weg.
Morgen maar even 5 minuten eerder eruit..
Kindjes merken hier niks van..
In galop naar school..
We lopen gezellig met Ellen en haar kinders..
Ook Idil is van de partij..

Dag lieverds, tot vanmiddag!
Dikke zoenen in de klassen..
Hup naar huis..
Mijn vriendinnetjes, op een na, komen gezellig op de koffie!

Marjon belt nog even en spreekt bijzonder gezellig mijn antwoordapparaat in.
Ik sta even in de schoonmaakmodus, en spik en span is het snel..
Ik bel nog even met de jarige Jet..
Ik ben de vierde al die belt!
En het is net na half tien!

Heerlijk om ze weer te zien..
En wat is het gezellig..
Mijn pottenkoppie went snel..
Staat me prima, vinden ze..
Marieke schrikt een beetje als ik laat zien wat ervan af komt als ik even trek..
Tja.. dat begrijp ik wel..
Dat herken ik helemaal.

Heerlijk gebakje en we hebben de klets erin..
Schaatsjes worden verdeeld, zonder ruzie.. ;-)
Ik krijg nog heerlijk turkse pittige kruiden, en een pot instant appelthee.
Voor de afwisseling met de citroenthee voor volgende week!
Superlief!
Ook krijg ik van mooie As een goddelijk ruikende olie voor de droge huid..
Daar ben ik bijzonder content mee!
Cem is in zijn nopjes bij Mariek..
Later op de dag hoor ik dat hij helemal naar Mariek ruikt!
Zo leuk!
Karst speelt op Ralph zijn kamer..
Meneertje mag vanmiddag afzwemmen voor zijn B, en Marijn zwemt gezellig mee. :-)
Als ze naar huis zijn smeer ik er wat van op mijn bol..
Misschien scheelt het nog een dagje.. J

Krijg nou wat!! Ik heb een smilie gemaakt!!
Ik weet niet hoe, maar ik vind mezelf echt “de held!!”

Meisjes vertrekken, ik fiets in een snel tempo naar school!
Net op tijd!
De wind waait dwars door mijn muts!
Als het kouder wordt moet ik er echt een doekje onder, en evt. mijn capuchon eroverheen!

Jeroen staat al te wachten, oma mocht een dagje vrij..
Gelukkig is er morgen weer werk voor hem!

Ralph loopt met Jeroen en Dylan en Jayden naar huis..
Ik trek even een sprintje op mijn fiets..
Heerlijk!

Linde komt na twaalven binnen en gezellig eten we..
Dylan komt gezellig met Ralph spelen..
Linde vertrekt naar Idil.

Ik strijk, was, en speel met de kinders..
Ze zijn gezellig verkleed als zwarte Piet!
Voetballende pietjes in de huiskamer!
Van lego hebben ze doeltjes gemaakt, om de moeilijkheid te vergroten!
Ze blijven binnen en maken prachtige tekeningen en een heuse brief van Ralph!

Lieve mama,
ik vind et jamer dat je borst kangker hebt. Ik hoop dat het snel oofer gaat.
Ik en Dylan zijn heel leu suamen aan het kleuren. Meschien komt linde straks binen.
Xxxxxxxxxxx
Ralph

Geweldig toch…
Deze gaat zeker het plakboek in!

Marco is lekker op tijd, kunnen ze rustig aan naar voetbal..
Eten heb ik al klaargezet.
Linde wandelt ook weer naar binnen en ik maak even een shirtje..
Tot mijn grote verbazing zie ik dat mijn roze naaibak is opgeruimd..
Knoopjes bij de Knoopjes etc.
Hilarisch..
Ik weet niet wie dit gedaan heeft maar ik moet er hardop om lachen!
Natuurlijk heb ik wel een vermoeden..

Linde sport zich suf op haar nieuwe streetdance schoenen..
Het ging volgens haar veel beter! :-)

Marco is naar zijn studievrinden..
Ik rond af..
Morgen bloed prikken en kijken of ik “gezond” genoeg ben, voor de volgende kuur..
Ik heb er werkelijk veel zin in..
Not..

Oh ja, sjoerd appy is gebeld,
vrijdag kwart voor drie,
Afpassen van mijn gezellige pruik!

Lieve mensen,

Houdoe!
En een prettige avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten