donderdag 22 november 2012

gorgelen


Donderdag 22 november 2012

Gute morgen..
Spannende dag..
Lekker de kinders naar school gebracht..

Onderweg loop ik met Rene naar huis..
We praten over middelbare schoolkeuze..
Interessant..
Ik weet daar werkelijk nog niks van vanaf..
Iedere informatie is meegenomen..

Ik mag zo naar het ziekenhuis, bloed prikken..
Ik haal mijn medicijnen op..
De assistent vraagt hoe het met me is gegaan, zo de eerste kuur..
Bijzonder aardig..

Ik wacht toch maar even met mijn peppillen..
Stel je voor dat het mijn bloedwaarden ten nadele beïnvloed..

Ik rij door naar het Ziekenhuis..
Zal ik naar de afdeling gaan of niet?
Ik denk er nog even over na, omdat er 6 wachtende auto’s voor me staan..
Ik dacht, ik zet hem eens achter..
Kan ik wel even leuk het nieuwe gedeelte dat aangebouwd is aanschouwen..
Misschien kan ik hier wel voor bestraling..
Buitenkant ziet er ruim en hip uit..

Tuuuuuut….
Doorrijden mevrouw..
Jaja..

Tegen tienen wordt ik eindelijk geholpen..
Ik krijg helaas dit keer geen voorrang..
Komt vast omdat mijn eigen prikster er niet is..
Jammer..
Stond ik zo leuk met mijn pas te zwaaien..

Dappere Ing gaat toch even naar de afdeling..
Gelukkig is Jolan er, dikke knuff..
We praten even gezellig, ook zie ik oma Marga..
Het omaschap bevalt haar..
En wat een leuke babykamer en baby!
Trots is ze..

Knuffeltje met Roy, en ik zie Kel ook nog even..
Ze heeft last van snot.

Tegen half elf naar de oncoloog, iets te laat..
Maar 15 minuutjes..
Moet kunnen, zo snel zijn ze bij het lab vast niet..
Ik zie Willem..
We kletsen gearmd naar de poli..
Kletsen in sneltreinvaart bij..
Fijne vent..

Alice werkt voor dr Griffioen..
Geweldige griet..
Ken ik nog van de periode poli cardio..
Ze herkende mijn naam..
We kletsen bij..
Ik haal koffie en voel of mijn blauwe mutsje nog goed zit..
Ik heb nog nooit zo lang mijn mutsje opgehad.. 
zit lekker..
Ik wordt binnengeroepen..
Snel bezoek..
Ze voelt nog even aan mijn gezwel..
Hij is nog aanwezig..
Ja duh..

We maken een afspraak voor een MRI,
Recepten worden gegeven..
Lab is uitstekend.
Ik neem mijn dexa in..
Hoe eerder, hoe beter!

Ik vraag nog even een tip voor nare gevoelige mond..
Kamillosan..

Dat zal ik nog even halen, daar mag ik mee gorgelen..
Toen ik nog jong was hoorde ik mijn vader altijd gorgelen..
Heerlijk geluidje was dat altijd s’morgens vroeg..
Met ODOL..
Haha, leuke herinnering..
Machtig geluidje..

Ik ga met de bups weer naar huis..
Zonnetje schijnt.
Wel wat druk achter mijn oortjes, zonnebril en doek..
Hup.. doek af!
Even kriebelen..

Thuis bel ik met mijn heerlijke tante..
Ik ga even in de cleaning, eet wat, en doe een tuk..
Ik slaap maar heel even..
Toch doet hij me goed!

Ik loop weer naar school, en neem de olijke vrolijke drieling mee neer huis.
Ze zitten vol verhalen..
Heerlijk..
even de zijwaartse huppel en we zijn zo thuis..

Mijn vriendinnetje komt langs en het is plezant.
We kletsen lekker bij..
Lekkere griet!
Jeroen haalt Dylan op en Ralph en ik gaan even naar de AH..
Sla, uitjes, bollen, tomaat..
We eten hamburgers..
We smullen en eten gezellig met zijn tweetjes..
Linde eet bij Idil..
Marco eet in Amsterdam, hij heeft studie..

Kinders zetten hun schoen..
Prachttekening van Ralph..
We zingen weer uit volle borsten mee!

Hup, te bed..
Bijzonder snel weer beneden..
Ik vraag nog even wat Linde gegeten heeft.
Tomatensoep, mais, spaghetti slierten en broccoli…
Mmmm, zeg ik, bijzondere combi..
Wij aten hamburgers,
Ooooohhh, zegt ze, had ik beter thuis kunnen eten..
We hebben schik!

Beneden heb ik gezellig nog even contact met lieve Iert..
Over een beestje..
Hilarisch!!!
Roze, donkerroze..
Linde weet het niet..
En ik al helemaal niet..
Ondanks de flapjes is de keus gemaakt!
We hebben nog een snelle bel..
en liggen in een deuk!

Ik maak de broodjes voor morgen,
whats app nog even in de rondte..
Ik moet nog even voor Sinterklaas spelen..
Laar bellen..
Guttemegut, bezig bijtje..
Gelukkig niet zo hyper,
wel het gevoel dat er nog een hoop moet gebeuren,
gelukkig niet zo gejaagd..

17.00 mijn 2e dosis ingenomen..

Morgen melden om 10.00…

Brrr, aftellen.. nr 2 van de zes..

Buenas noches senoras y senores!

2 opmerkingen: