zondag 14 april 2013

Gratis spierpijn


Zondag 14 april 2013

Nog een paar nachtjes slapen en dan is de grote dag aangebroken.
Ik ben er nu al af en toe nerveus voor.
Dan bekruipt me zo’n onderbuik gevoeletje en krijg ik er een opvlieger van..
Tja, het moet gebeuren.
Sta er nog steeds volledig achter.
Vorige week bij een aller- charmantste anesthesist geweest.
Hij heeft groen licht voor de ok gegeven..

Doek mag op mijn hoofd blijven..
Pruik mag ook..
Ik schiet ervan in de lach..
Dat hoeft nu ook weer niet!

Waarschijnlijk zal er eerst een kleine ok voor me zijn en dan zal ik erachteraan komen..
Ik vraag nog even hoelang hij inschat dat ik onder narcose lig en hij beantwoord met ongeveer 2,5 uur..
HUH?
Er is me verteld dat het waarschijnlijk wel 4 uur zal duren..
Tja, dit was zijn ervaring..
Ook prima, moet toch gebeuren..
Als het goed is merk ik er toch niets van..   
Op het laatst vraag ik nog of hij goed voor me wil zorgen..
Hij antwoord met natuurlijk!
Hij, of een van zijn Hollands opgeleide collegae zullen goed voor me zorgen..
Tsja, beetje naïef van me om te denken dat deze anesthesist ook aanwezig zal zijn bij mijn ok ..


Gisteren Ralph zijn verjaardag gevierd.
De tuin zag er prima uit met allemaal gezelligheid en ja.. jawel..
Om half twee was hij daar dan..
DE ZON!!
Huppekee..
kussens uit de schuur en genieten  maar!
Het was een heerlijke dag en Ralph heeft genoten van alle centjes en de gezelligheid..

Het cadeau waar meneertje voor spaarde ligt al lekker in de la en hij is zo blij als een kind! ;-)

Vandaag zou het dan helemaal gaan gebeuren..
Zon en zaligheid!

Moppie is de hele ochtend aan zijn persoonlijke business bezig geweest..
En jawel!!  vanmiddag was daar het moment!
KLAAR!!
Even rust van school..

Vanmiddag heerlijk bij onze vrienden in Zwanenburg geweest,
genoten van de zon,
elkaar,
en de heksensoep!

Bedankt lievies!

Oh ja, met het sporten gaat het prima!
Ik zit al in een groepje!
Een oudere heer en een vrouwtje dat ook hersteld van borstkanker..
Samen sporten we ons een ongeluk..
2x per week en gratis spierpijn..

Moppie hogedrukt nu de schutting.
Ik schrijf even lekker mijn blog en ondertussen kriebel ik op mijn hoofd..
Eigenlijk is het een soort aaien..
Ik ben zo grijs (of wit?) als een duif en het is me toch lekker zacht..
Die donshaartjes…
Ik heb ingeschat dat op mijn verjaardag, ik dan pruikloos mezelf kan laten zien..
Moppie denkt dat dat te voorbarig is..
We zullen het zien!

Wenkbrauwen zijn weer op volledige sterkte terug!
Wimpers zijn ook “onderweg”, ik heb al 4 dagen een beetje mascara op!!
Echter…
Ik krijg ook een baard!!
Morgen mezelf maar eens gaan verdiepen in overbeharing !!!

Fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten