zondag 28 oktober 2012

Liefde

Zondag 28 oktober 2012

De kinders maken ons wakker, ze zijn vroeg wakker.
Marco en ik hebben allebei het idee dat ze de tafel aan het dekken zijn, wat een gerommel...

Als we beneden komen merken we dat ze een cracker hebben gemaakt voor zichzelf, hoe lief..

Ik dek de tafel en maak afbakbroodjes.. mmm, even als vanouds, gezellig...

Aan het ontbijt vraag ik waarom tante Han niet meemag naar Engeland,
Linde antwoord dat daar geen plek voor is...

We eten gezellig.. Lekker zacht eitje..mmm

Ik trek mijn nieuwe Bobby jurkje aan, ik ben er blij mee.. Zelfs Ralph vind hem leuk! Gelukkig Marco ook..

We maken ons klaar om naar de zwarte markt te gaan.. 
Daar heeft mijn mannetje echt zin in.. Het is echt wel jaren geleden dat we daar waren, Ralph lag nog in de buggy..

Ik vind het prima..
Misschien nog een doek scoren...

Marco maakt nog even het bad schoon, hij roept of ik even wil kijken...
Hij staat half, in zijn nakie op de overloop, en laat ongeveer een dikke meter haar zien...
Dat kwam uit het putje.. Ik reageer lafjes..
Oh.... maar denk echt mezelf tjemig; wat een boel haar.
Daar kan je een bijna een pruik van maken:-))..

Ik app nog wat met Manon, en we vertrekken naar de ZM.( zwarte markt)
Het is niet druk.. We parkeren makkelijk..
Als we een hal binnengaan glinsteren Linde haar ogen, wat een blingbling..
Ik glimlach..
We kopen een rode doek, lijkt me wel handig voor s' nachts.. Een soort slaapmuts..

We eten een heerlijk broodje, Marco beslist dat hij toch ook graag een broodje wil, ook al twijfeld hij over een pizza of een broodje..

We hebben het gezellig.. Ook al ben ik het snel zat..

Het begint te regenen, we gaan naar huis, we zitten vol van het eten en hebben een turks brood voor vanavond.
Marco zegt dat het nog vroeg is en hij vraagt of we ergens op visite kunnen gaan..
Ik zeg dat ik het liefst naar huis ga..
Terwijl we op de terugweg zijn zeggen de kinderen dat ze toch erg graag naar opa en oma Tom Tom willen..
Ik bel op, mama vindt het erg leuk,  en op het Rottepolderplein draaien we richting Cas!
Ik besluit dat ik even mijn ogen sluit..
Marco is lief en oefent sommetjes, hoofdrekenen vinden ze allebei leuk..

Allebei zijn ze goed..

Mama en papa zijn blij om ons te zien, ik mag nog even snuffelen in mama haar kast en vind nog een leuk, soort poncho, ding...
Ik krijg ook haar Riverdale plade mee. Daar ben ik zo blij mee als een kind.. Zelfs nu ik dit stukje schrijf  siert hij mijn schouders.
Het was heerlijk bij mijn ouders.. Op elk gebied.. Papa en mama, ik hou van jullie! Op tijd liggen de kinders erin.. Tevreden, net als wij.. Relaxed avondje voor de boeg, morgen half drie, gesprek..



1 opmerking:

  1. Succes vanmiddag met het gesprek, en ook alvast voor morgen; toi toi toi!!!

    BeantwoordenVerwijderen